اینترنت نامحدود رایگان شبانه همراه اول

طرح اینترنت نامحدود رایگان شبانه همراه اول در زمستان 96 به کاربران ارائه می‌شود

با توجه به استقبال کاربران از طرح اینترنت نامحدود رایگان شبانه همراه اول در فصل پاییز 1396، اپراتور اول ارتباطی کشور، این طرح را در فصل زمستان 96 نیز به کاربران خود ارائه می‌کند.

بنا بر گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پس از اجرای طرح اینترنت نامحدود رایگان شبانه همراه اول در فصل پاییز، این طرح در زمستان 96 نیز به کاربران همراه اول ارائه خواهد شد. در این طرح، کلیه مشترکانی که از بسته های اینترنت نوترینو استفاده می‌کنند می‌توانند از ساعت 3 بامداد تا 7 صبح از ترافیک نامحدود رایگان بهره‌مند شوند.

کدام کاربران از اینترنت نامحدود رایگان شبانه همراه اول بهره‌مند می‌شوند؟

تمامی مشترکان اعتباری و دائمی همراه اول که بسته اینترنت خود را فعال کرده باشند می‌توانند از این طرح استفاده کنند و این هدیه به مشترکانی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می‌کنند تعلق نمی‌گیرد. طبق اعلام اپراتور همراه اول، طرح اینترنت نامحدود رایگان شبانه همراه اول شامل ترافیک بین الملل و سایت‌های داخلی و تمام بسته‌های یک روزه، یک هفته، یک ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله می‌شود. همچنین بسته های هدیه طرح تعویض سیم کارت به یو سیم (15 و 20 گیگابایتی) نیز مشمول این طرح خواهد شد.

علاوه بر آن، مشترکان از هر یک از درگاه‌های فعال‌سازی مانند #1* ، #10* ، #100* ، #1000* ، پیامک 8080، پیامک 10، وب سایت و اپلیکیشن همراه اول و IVR اقدام به خرید بسته اینترنت کنند، می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که طرح مذکور به طور خودکار برای تمام مشترکانی که بسته دیتای همراه اول دارند فعال شده و نیازی به شماره‌گیری کد و یا کار خاصی برای فعال‌سازی آن نیست.