میزان فروش گوشی های سال 2018 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

میزان فروش گوشی های سال 2018 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که آمار فروش گوشی های سال 2018 سامسونگ بیشتر از سال 2017 نخواهد بود. اما چه میزان گوشی سامسونگ در سال پیش رو به فروش خواهد رسید؟

منابع خبری فاش کردند که سامسونگ قصد دارد در سال 2018 میلادی، حدود 320 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند؛ رقمی که تقریبا برابر با میزان فروش گوشی های سامسونگ در سال 2017 است. این اطلاعات توسط منابع خبری کره‌ای به نقل از برخی تامین‌کنندگان قطعات گوشی های سال 2018 سامسونگ منتشر شده است. اما دلیل این عدم رشد چیست؟

با اعلام این خبر، مشخص می‌شود که فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در سال آینده تغییری نسبت به سال قبل از آن نخواهد داشت. اطلاعات درزکرده از این کمپانی کره‌ای نشان می‌دهد مهمترین دلیل درجازدن سامسونگ، بازار اشباع‌شده‌ی تلفن همراه در جهان است.

آمار فروش گوشی های سال 2018 سامسونگ

پیش‌بینی می‌شود آمار فروش محصولات مختلف سامسونگ در سال 2018 به شرح زیر باشد:

  • 320 میلیون گوشی هوشمند
  • 40 میلیون گوشی ساده
  • 20 میلیون تبلت
  • 5 میلیون گجت پوشیدنی

اگر میزان فروش گوشی های سال 2018 سامسونگ طبق پیش‌بینی‌ها به وقوع بپیوندد، کمپانی کره‌ای به راحتی جایگاه خود را در صدر پرفروش ترین گوشی های سال حفظ خواهد کرد. دو رقیب جدی سامسونگ در این بخش، اپل و هواوی هستند. پیش‌بینی می‌شود میزان فروش گوشی های اپل و هواوی در سال 2018 میلادی، به ترتیب، 200 و 150 میلیون دستگاه باشد.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در راه است

اما مهیج‌ترین بخش این گزارش، قسمت پایانی آن است؛ اگرچه میزان فروش گوشی های سال 2018 سامسونگ قرار نیست افزایش یابند، اما بخش عمده‌ای از توجه این غول دنیای تکنولوژی، بر روی تولید محصولات رده‌بالا و گوشی های پیشرفته با صفحه نمایش انعطاف پذیر متمرکز خواهد بود.

پیش از این گفته شد عرضه‌ی موبایل تاشو سامسونگ تا سال 2019 به تاخیر خواهد افتاد؛ اما این احتمال وجود دارد که گوشی منعطف سامسونگ یکی از مهمترین اسمارت فون های این کمپانی در سال 2018 باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. جالبه هنوز 1/8 گوشی های هوشمند، گوشی ساده به فروش میرسه

  2. 2017 که اپل بیشتر از بقیه بود