قاب محافظ گلکسی اس 9

قاب محافظ گلکسی اس 9 ، شباهت طراحی آن با نسل قبل را تایید می‌کند

به تازگی دو قاب محافظ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) برای گوشی های جدید سامسونگ عرضه شده که از شباهت طراحی گلکسی اس 9 با نسل قبل از آن حکایت دارد.

در ابتدای شروع شایعات در خصوص گوشی های پرچمدار سال 2018 سامسونگ، ادعا می‌شد که گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس از نظر طراحی ظاهری، تفاوت‌های چشمگیری با نسل قبل از خود خواهند داشت. بر اساس این شایعات، نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی گوشی های بعدی سری S سامسونگ، کاملا تغییر خواهند کرد و حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر نیز به حداقل ممکن خواهند رسید.

اما خبرهای جدید حاکی از آن است که صفحه نمایش گلکسی اس 9 تفاوت چندانی با گلکسی اس 8 نخواهد داشت. به تازگی قاب محافظ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس توسط کمپانی Olixar، سازنده‌ی لوازم جانبی موبایل، طراحی شده که ابعاد آن دقیقا مشابه گوشی های پرچمدار سال 2017 سامسونگ است. حتی مکان دوربین سلفی و سنسورهای جلو نیز تغییری به خود ندیده است.

قاب محافظ گلکسی اس 9

بنابراین، طراحی پنل جلوی گلکسی اس 9 پلاس و برادر کوچکترش، دقیقا مشابه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهد بود که بدین ترتیب، با نمایشگرهای 5.8 و 6.2 اینچی روانه بازار می‌شوند. خبرهای تازه‌ای نیز به گوش رسیده که موبایل های جدید سامسونگ با همان نسبت تصویر 18.5 به 9 تولید خواهند شد.

بر اساس آمار، طراحی گلکسی اس 8 سامسونگ یکی از بهترین‌ها در سال 2017 بود. به همین دلیل نیز استفاده از آن در طراحی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، می‌تواند زیبایی پرچمدار بعدی سامسونگ را حفظ کند. انتظار می‌رود گوشی های جدید سامسونگ در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) در اواخر ماه فوریه (7 تا 10 اسفند) به طور رسمی رونمایی شوند.

قاب محافظ گلکسی اس 9