تاریخ پخش فصل آخر گیم آف ترونز توسط شبکه HBO اعلام شد

فصل آخر گیم آف ترونز (Game of Thrones) تنها 6 قسمت خواهد داشت. این خبری است که همراه با تاریخ پخش فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت به صورت رسمی توسط شبکه HBO اعلام شد.

صفحه توییتر کانال تلویزیونی اچ‌بی‌او اعلام کرد که منتظر پخش فصل آخر گیم آف ترونز تا سال 2019 میلادی نباشید. این تصمیمی است که مدیران یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های کابلی آمریکا اتخاذ کرده‌اند تا احتمالا فرصت کافی برای کار بر روی اسپین آف های گیم آو ترونز داشته باشند.

اپیزودهای فصل آخر گیم آف ترونز طولانی‌تر از گذشته خواهند بود

HBO بار دیگر تایید کرد که فصل هشتم سریال گیم آف ترونز در 6 قسمت پخش خواهد شد؛ قسمت‌هایی که با توجه به مدت‌زمان 60 تا 80 دقیقه‌ای قسمت‌های فصل 1 تا 7، احتمالا طولانی‌تر خواهند بود. این شبکه، همچنین کارگردان‌ها و نویسندگان فصل آخر گیم آف ترونز را اعلام کرد؛ بر این اساس، دیوید بنیاف (David Benioff) و دنیل بی وایس (Dan Weiss) کارگردانان مشترک قسمت‌های پایانی فصل هشتم و کارگردان کهنه‌کار این مجموعه، یعنی دیوید ناتر (David Nutter)، سه قسمت را کارگردانی خواهد کرد. میگوئل ساپوچنیک (Miguel Sapochnick) نیز پس از کارگردانی دو قسمت از فصل‌های 5 و 6، و کناره‌گیری در فصل 7، دو قسمت از فصل جدید گیم آف ترونز را خواهد ساخت. فیلمنامه این فصل هم توسط دیوید بنیاف و دنیل بی وایس به همراه بریان کاگمن (Bryan Cogman) و دیو هیل (Dave Hill) نوشته خواهد شد.

بر این اساس، هیچ‌کدام از کارگردانان فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت، یعنی جرمی پودسوا (Jeremy Podeswa)، آلن تیلور (Alan Taylor)، مت شکمن (Matt Shakman) و مارک مایلود (Mark Mylod) در فصل هشت گیم آو ترونز حضور نخواهند داشت. خوشبختانه اینطور به نظر می‌رسد که در فصل آخر، حیوانات زامبی کمتری دیده خواهد شد.