رکورد تولید خودرو در سایپا

رکورد تولید خودرو در سایپا شکسته شد؛ 500 هزار خودرو تولید شده تنها در 10 ماه!

رکورد تولید خودرو در سایپا شکسته شد. تنها در عرض 5 ماه این شرکت خودروسازی ایرانی موفق به تولید 500 هزار خودرو شده است که نشان از رشد بالای آن‌ها در مقایسه با سال گذشته دارد.

گروه خودروسازی سایپا موفق شده به خوبی از پس مشکلات و موانع سر راه خود عبور کرده و خط تولید محصولاتش را به ثبات خوبی برساند. در همین راستا آن‌ها موفق شده‌اند در طول یک بازه زمانی 10 ماهه اقدام به تولید 500 هزار دستگاه خودرو کنند، این درحالیست که در مدت زمان مشابه سال گذشته این تعداد 423 هزار و 398 دستگاه خودرو تولیدی بوده است.

تولید خودرو در سایپا در ماه آبان امسال به 61 هزار و 850 دستگاه رسیده است و در ماه آذر سال جاری نیز آن‌ها 63 هزار و 885 دستگاه خودرو به تولید رسانده است. این در حالیست که در مدت زمان مشابه سال گذشته (آذر ماه) این خودروساز ایرانی 57 هزار دستگاه خودرو را به تولید رسانده بود تا در ماه گذشته نیز رشدی 12 درصدی به نامشان ثبت شود. همچنین از اول ماه دی تا روز چهارشنبه 13 دی ماه 96 نیز این شرکت بیش از 28 هزار خودرو را به تولید رسانده است. بی‌تردید اگر این خودروساز روند رو به رشد خودش را تا پایان اسفند ماه نیز ادامه دهد می‌تواند تمامی رکوردهای ثبت شده در تولید خودرو در کشور را به نام خودش ثبت کند.

رشد تولید خودرو در سایپا به لطف تزریق 6 هزار میلیارد ریالی

طی روزهای گذشته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبلغی در حدود 6 هزار میلیارد ریال را به بودجه شرکت‌های زیرمجموعه خود تزریق کرده است که همین امر باعث شتاب بخشیده شدن روند تولید اتومبیل‌ها شده و نقدینگی این شرکت‌ها را نیز تنظیم کرده است. لازم به ذکر است که پس از به روی کار آمدن محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل این گروه خودروسازی، شاهد پیشرفت چشمگیری در کل بنیاد سایپا بوده‌ایم. باید دید که آیا آن‌ها همین روند رو به رشد خود را حفظ خواهند کرد یا مقطعی است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اومده داره کبسولو میچپونه سندوق عقبش خودکارم جا نیست بزاری توش ?

  2. ماشالله

    با شعار مضخرف ترررررر و بی کیفیت تررررر

  3. میخوان امار کشته شده ها افزایش پیدا کنه اخه کم کشته میدیم

  4. مردمم چیکار کن بیچاره ها نمیشه که با خر برن و بیان
    تنها خوردو که به زور به وضعیت اقتصادیشون میخوره همین سایپا هستن

  5. همین مردم که میگن نباید پراید بخریم خودشون دارن مثل چی فقط محصولات سایپا رو میگیرن