گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس

گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس با دوربین دوگانه در دنیای واقعی رویت شد

گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس مدل بزرگتر پرچمدار جدید این شرکت است. با توجه به عکس های گلکسی اس 9 پلاس در دنیای واقعی که به تازگی توسط یک فروشنده چینی منتشر شده است، این مدل واقعا به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد شد، اما در حقیقی بودن این عکس‌ها شک و شبهه وجود دارد!

سامسونگ از قرار معلوم تصمیم دارد تاخیر به وجود آمده در معرفی پرچمداران سری S سال 2017 را جبران کرده و به روال سابق خود برگردد. به این ترتیب باید در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2018) که در ابتدای اسفند ماه برگزار خواهد شد منتظر رونمایی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باشیم. این دو گوشی ظاهری مشابه اما بهبود یافته با پرچمداران پیشین داشته و همانند سال گذشته، به قدرتمندترین تراشه سال کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 مجهز می‌شوند.

یک فروشگاه چینی به تازگی تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس را منتشر کرده که حتی بر روی نمایشگر آن نام محصول دیده می‌شود، اما تشخیص کپی و تقلبی بودن آن کار سختی نیست! این گوشی دقیقا بر اساس آخرین رندرهای مدل بزرگتر پرچمدار آتی سامسونگ طراحی شده است، به همین دلیل در پنل پشتی آن یک دوربین دوگانه دارای سنسورهای عمودی دیده می‌شود. قرارگیری حسگر اثر انگشت در زیر دوربین نیز مطابق با جدیدترین اخبار است.

گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس

بر اساس اخبار، سامسونگ تصمیم ندارد در مدل‌های سری S سال 2018 طراحی را به طور کامل تغییر بدهد، اما آن‌ها در مقایسه با دو مدل سال گذشته حاشیه‌های کمتری خواهند داشت. بعید نیست نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در آن‌ها به حدود 90 درصد برسد که رقمی خارق‌العاده است. اما در پنل جلویی این عکس‌های گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس چنین چیزی رعایت نشده است، به همین دلیل با اطمینان می‌توان گفت آن‌ها به نسخه اصلی این مدل تعلق نداشته و تنها کپی‌هایی ساخته شده بر اساس رندرها هستند.

گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس

گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس حداقل 850 دلار قیمت دارد

یکی دیگر از نکته‌هایی که سبب شد به تقلبی بودن این گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس پی ببریم، قیمت تعیین شده برای محصول توسط این فروشنده است. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دارای قیمت‌های مدل‌های پیشین در زمان عرضه آن‌ها باشند و یا با حداکثر 50 الی 100 دلار اختلاف در قیمت به فروش برسند، اما فروشگاه مذکور در حال فروش پرچمدار بلند قامت سامسونگ به قیمت 688 یوآن (100 دلار) است!

در سال گذشته نیز با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی محصولات، این چنین تصاویری را در دنیای واقعی مشاهده می‌کردیم، پس طبیعی است اکنون که کمتر از دو ماه به رونمایی رسمی پرچمداران جدید زمان باقی مانده است، باز هم چنین اخباری منتشر شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واقعا اس 9 استاندارد هم باید دوگانه می شد!! این تفاوت دوربین بین نسخه استاندارد و پلاس، وقتی نزدیک به هزار دلار هزینه میشه، قابل قبول نیست!

  2. زحمت کشیده یه وقت زیادیش نشه دوریین دو گانه

  3. دوربین سه گانه داره میزنه هواوی زشت بود دوگانه نداشته باشه سامسونگ

  4. ۱۵۰ بزار روش یه گوشی خوب بخر
    بلاخره سام سونم تونست دوربینه دو گانه کپی کنه