خودرو پیکاپ سانگ یانگ موسو جدید

از خودرو پیکاپ سانگ یانگ موسو جدید پیش از نمایشگاه ژنو پرده برداری شد

شرکت کره ای سانگ یانگ پیش از برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو 2018 از خودرو پیکاپ سانگ یانگ موسو جدید (SsangYong Musso) با یک تصویر واضح و کامل پرده برداری کرد.

شرکت خودروسازی کره ای سانگ یانگ خودش را آماده‌ی جایگزین کردن یک محصول جدید با سانگ یانگ موسو بازنشسته می‌کند. این خودرو پیکاپ جدید، مبتنی بر پلتفرم سانگ یانگ رکستون جدید طراحی شده است، اما همچنان نام آن موسو باقی مانده است. البته این پرده برداری به صورت کامل انجام نگرفته است و شرکت سازنده می‌خواهد سانگ یانگ موسو جدید را با خود به نمایشگاه خودرو ژنو 2018 که در ماه مارس در کشور سوئیس آغاز به کار می‌کند ببرد و در آنجا معرفی کاملی را از آن انجام دهد.

سانگ یانگ شب گذشته برخلاف دیگر کمپانی‌ها که پیش از معرفی رسمی همواره تصویر کاملی از خودرو خود را به مخاطبانشان نشان نمی‌دهند، تصویر کاملی از خودرو سانگ یانگ موسو جدید را به نمایش درآورد. در این تصویر، خودرو بدون هرگونه پوششی نمایان بود و کوچک‌ترین نقطه‌ای از آن نیز تاریک نبود تا بتوانیم با آنچه که طی ماه‌های پیش رو در ژنو از نزدیک خواهیم دید،‌ آشنا شویم. بدین ترتیب باید برای آشنایی هر چه بیشتر با سانگ یانگ موسو جدید تا برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو منتظر بمانیم.

خودرو پیکاپ سانگ یانگ موسو جدید

مشخصات فنی سانگ یانگ موسو جدید

هنوز مشخصات فنی این خودرو نیز ارائه نشده است، اما از آنجایی که به گفته سازنده مبتنی بر خودرو شاسی بلند رکستون به تولید خواهد رسید باید انتظار حضور یک پیشرانه 1.2 لیتری دیزلی با توان تولید 176 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متری را در زیر کاپوت مستحکم آن داشته باشیم. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های خودرو منتقل خواهد شد و مشتری می‌تواند به صورت سفارشی خودروی خود را در دو مدل تک محور محرک و یا چهار چرخ محرک خریداری کند.

البته سازنده یک پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری توربوشارژ را نیز برای بازارهای آسیایی سانگ یانگ موسو جدید در نظر گرفته است که احتمالا نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های خودرو منتقل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ماشینی خاص برای افراد و کاربرد خاص

  2. اسمونه اسکاندیناویه اینجور سبز مبزه ها