سونی اکسپریا XZ1 پریمیوم

سونی اکسپریا XZ1 پریمیوم و XZ1 پلاس با اسنپدراگون 845 در راهند

اطلاعات جدید از مشخصات و زمان عرضه سونی اکسپریا XZ1 پریمیوم و XZ1 پلاس منتشر شد. این پرچمداران علاوه بر سخت افزار قدرتمند، با طراحی جدید تولید می‌شوند.

بنا بر ادعای وب‌سایت Vortex، امسال سونی قصد دارد گوشی های رده بالای خود را در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی کند. در این صورت احتمالا کنفراس این شرکت در CES 2018 تنها به معرفی محصولات میان رده یعنی اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا L2 محدود خواهد بود.

این وب‌سایت گرجستانی می‌گوید در MWC 2018، سونی از سه تلفن  هوشمند اکسپریا XZ1 پریمیوم، اکسپریا XZ1 پلاس و اکسپریا XZ1 اس پرده‌برداری خواهد کرد.

همان‌طور که از نام این گوشی ها پیداست، سونی اکسپریا XZ1 پریمیوم قدرتمندترین مدل خواهد بود که همانند نسل قبلی آن یعنی اکسپریا XZ پریمیوم، با صفحه نمایش 5.5 اینچی 4K در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما این تنها وجه اشتراک این دو گوشی بوده و کاربران باید در انتظار بهبود بسیاری از ویژگی‌ها همچون تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشند. علاوه بر این، در بخش پشتی از دوربینی با دو سنسور 12 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت استفاده خواهد شد.

از سوی دیگر، گوشی های اکسپریا XZ1 پلاس و اکسپریا XZ1 اس نیز با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، سیستم دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت پشتی تولید خواهند شد. اکسپریا ایکس زد 1 پلاس به عنوان محصولی قوی‌تر، به صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080 تجهیز شده است، در حالی که اکسپریا ایکس زد 1 اس با تراشه اسنپدراگون 835 و نمایشگر 5.2 اینچی 1080p به دست خریداران خواهد رسید.

از آنجایی که اکسپریا XZ پریمیوم در MWC 2017 معرفی شد، رونمایی از نسل جدید آن در نمایشگاه MWC 2018 منطقی به نظر می‌رسد. همان‌گونه که احتمالا متوجه شده‌اید، به گوشی اکسپریا XZ2 هیچ اشاره‌ای نشده است. در این صورت می‌توان گفت سونی از این نام برای محصولات رده بالایی که نیمه دوم سال رونمایی می‌شوند، استفاده خواهد کرد.

سونی اکسپریا XZ1 پریمیوم

مدتی پیش، این عکس از گوشی های سونی با نمایشگر کم‌حاشیه منتشر شد. تصور می‌کنید این عکس کدام‌یک از گوشی های آینده سونی را نشان می‌دهد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. آره،سامسونگ که یه روز قرمزی صفحه نمایش و،یه روز روشن نشدن و یه روز انفجار اتمی باتری و…داره خیلی خوبه تو که راست میگی،ولی اینو بدون سونی اول کیفیت و ایمنی طرفداراش رو تضمین میکنه بعد گوشییی میسازه،حالا وقتی گوشی جدیدش اومد،میفهمی طراحی و بدون حاشیه بودن چین…

  2. نسخه طلایی‌ش چه خوشگله بی پدر!!!

  3. خوشگلن، بالاخره از طرح های تکراری گذشته دل کندن.

  4. بودن تراشه 835 برای سال 2018 اصلا درک نمیکنم.
    سونی به قدرکافی(سه گوشی)با تراشه 835در سال 2017 داده
    هدفش از تکرار اون تو 2018 متوجه نمیشم.
    امیدوارم سونی مارو سورپرایز کنه و XZ1 Premium
    1-دوربین دوگانه اصلی و سلفی دوگانه قدرتمند و بی رقیب
    2-نسبت صفحه نمایش 18/9 باحاشیه کم از جنس 4k HDR10+ OLED
    3-اسپیکر استریو باکیفیت و حجم صدای بالا
    ۴-باتری با دوام و سرعت شارژ بالا

  5. فقط اپل و سامسونگ بقیه بزنن کنار اکسیژن بیاد

  6. ایشالله که دیگه خبری ازحاشیه های بالا وپایین نباشه..سونی برند پدرمادر داریه..امیدوارم برگرده به جایگاهی که حقشه