اپلیکیشن LG Wallet

اپلیکیشن LG Wallet برای ال جی جی 7 پیش از رونمایی آن در گوگل پلی قرار گرفت

اپلیکیشن LG Wallet توسط شرکت ال جی منتشر شد. برنامه LG Wallet در حالی منتشر شده که هنوز تا رونمایی رسمی گوشی پرچمدار ال جی جی 7 (LG G7) چندین هفته زمان باقی مانده است. در ادامه با کاربرد این نرم افزار آشنا می‌شویم.

ال جی به تازگی اپلیکیشن LG Wallet را عرضه کرده است. این برنامه اندرویدی، ابزاری بسیار ایمن برای انجام پرداخت‌های موبایلی بوده و برای گوشی های بالارده این شرکت کره‌ای توسعه پیدا کرده است. نکته بسیار جالب درباره آن، اختصاصی بودن برنامه برای ال جی جی 7 (در حال حاضر) است، اما می‌دانیم تا زمان رونمایی این گوشی پرچمدار حداقل چند هفته‌ای زمان باقی مانده است.

البته ممکن است این برنامه مجددا از گوگل پلی حذف شده و بعد از رونمایی ال جی جی 7 مجددا بر روی فروشگاه رسمی عرضه اپلیکیشن‌های اندرویدی قرار بگیرد. در غیر این صورت امیدواریم شرکت سازنده هر چه زودتر بخش مربوط به توضیحات این نرم افزار را به‌روز کند تا بتوانیم اطلاعات بیشتری پیرامون آن به دست بیاوریم.

کاربرد اپلیکیشن LG Wallet پرداخت ایمن به وسیله گوشی هوشمند است

در حال حاضر اپلیکیشن LG Wallet غیر قابل استفاده است، اما شاید کاربران گوشی ال جی وی 30 قادر به نصب آن باشند. با مراجعه به فروشگاه Google Play می‌توان این برنامه را دانلود کرد، اما بدون شک این کار هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. همانطور که از نام نرم افزار پیداست، قرار است جایگزین سرویس LG Pay کنونی شود. این‌ها تمام اطلاعاتی هستند که در حال حاضر پیرامون اپلیکیشن LG Wallet در اختیار داریم. بعد از معرفی ال جی جی 7 یا حتی پیش از آن، اطلاعات بیشتری درباره این برنامه کسب خواهیم کرد. باید تا آن زمان منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مگه نگفتن سری G رو دیگه نمیخوان تولید کنن

  2. تمیز این چند روز همه چیز پیش از رونمایی رسمی یا منتشر میشه، یا لو میره و… D:

    تشکر بابت پوشش اخبار