گلکسی نوت 9 سامسونگ

عکس منتسب به گلکسی نوت 9 سامسونگ طراحی این گوشی را نشان می‌دهد (آپدیت شد)

اخیرا تصویری شماتیک از گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) توسط منبعی ناشناس منتشر شده که طراحی این گوشی و برخی از اطلاعات فنی آن را افشا می‌کند.

گلکسی نوت 8 نخستین تلفن هوشمند سامسونگ با سیستم دوربین دوگانه بود. سازندگان علاوه بر کاهش حاشیه‌های صفحه، سنسور اثر انگشت این گوشی را با آرایشی افقی در کنار دوربین اصلی تعبیه کرده‌اند.

به نظر می‌رسد طراحی بخش پشتی نسل جدید این فبلت در سال 2018 تغییر خواهد کرد و بعد از انتقال حسگر اثر انگشت گوشی های سری گلکسی S9 به زیر دوربین (مطابق با شایعات موجود)، گلکسی نوت 9 نیز به همین صورت تولید خواهد شد. این در حالی‌ست که اطلاعات قبلی از تعبیه اسکنر اثر انگشت زیر صفحه خبر داشتند. مورد دیگر، وجود سنسور اضافی دوربین در بخش پشتی است. از آنجایی که ما با طرحی اولیه از گلکسی Note 9 رو به رو هستیم، ممکن است از این سنسور به منظور پشتیبانی از واقعیت افزوده به کار گرفته شده باشد. به علاوه، این منبع ناشناس می‌گوید کره‌ای‌ها این‌بار از دوربینی 16 مگاپیکسلی (به جای دوربین 12 مگاپیکسلی نوت 8) استفاده خواهند کرد.

گلکسی نوت 9 سامسونگ با پنج دکمه فیزیکی در دو طرف دستگاه، به دست کاربران خواهد رسید. هرچند، هنوز عملکرد دو کلید مشخص نشده است. از موارد قابل توجه در رابطه با مشخصات فنی نیز می‌توان به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی 9 مگاپیکسلی و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

انتظار می‌رود پرچمدار جدید سری نوت، سپتامبر به صورت رسمی معرفی شود.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

آپدیت

به نظر می‌رسد این تصویر توسط کاربران طراحی شده است و صحت ندارد. اگرچه باز هم از نمایشگر کم‌حاشیه در بخش جلویی استفاده خواهد شد، ولی ممکن است این اطلاعات تغییر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ساختار کلی که یحتمل همینه و به نظرم سری نوت نیاز به یه ریبوت داره

  2. حالا توی آپدیت نوشتید این نیست یحتمل، ولی اگر این باشه قابل قبول نیست!

    نیاز به تغییر ساختار داره طراحی سری نوت

  3. داره بجای اجر های سونی
    این مزاییک تولید میکنه
    روشو کم کرده

  4. طراحی قاب پشتی سری گلکسی نوت داره شبیه به یخچالای سامسونگ میشه خیلی جالبه این سیاستشون!