دانلود ایمو

دانلود ایمو ؛ اپلیکیشن پیام رسان ایمو برای اندروید و آی او اس

پیام رسان ایمو برای اندروید و آی او اس توسعه یافته و جزو بهترین پیام‌ رسان‌های موبایل شناخته می‌شود. با دانلود ایمو می‌توانید با تمامی دوستان خود به صورت نامحدود مکالمه صوتی و تصویری برقرار کرده و یا به صورت متنی به گفتگو بپردازید.

اگر به فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن‌های موبایل رفته و در آن جا به دنبال یک پیام‌ رسان بگردید، با تعداد زیادی گزینه رو به رو خواهید شد که انتخاب از میان‌ آن‌ها به دلیل عدم تجربه استفاده قبلی مشکل است. موضوع مهم دیگری که در زمان انتخاب یک پیام رسان باید در نظر داشت، جامعه کاربری آن است. به عبارت دیگر باید عضو پیام‌ رسان‌هایی شوید که سایر مخاطبان شما نیز در آن‌ها عضویت دارند. پس باید به جای رفتن به سراغ موارد جدید، اپلیکیشن‌های محبوب و شناخته شده‌ای همچون اسکایپ، لاین، واتس اپ و همچنین ایمو را دانلود و نصب کرد.

ایمو همانند اسکایپ بیشتر برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری مناسب است، به طوری که برخی آن را از لحاظ توانایی در زمینه مکالمه بر بستر اینترنت هم‌رده با اسکایپ می‌شناسند. با این حال در مقایسه با پیام رسان مایکروسافت از نظر قابلیت‌های پیام رسانی متنی کمی بهتر است. با دانلود ایمو می‌توانید به صورت نامحدود با دوستان خود مکالمه صوتی و یا تصویری برقرار کرده و یا فقط به صورت عادی به ارسال پیام متنی بپردازید.

دانلود ایمو

با دانلود ایمو قادر خواهید بود از یکی از مهمترین قابلیت‌های اغلب پیام رسان‌های موبایل یعنی ایجاد گروه و مکالمه دست‌جمعی بهره ببرید. برای کابرانی که به دنبال پیام رسانی ساده اما قدرتمند می‌گردند، دانلود ایمو می‌توانید پیشنهادی هوشمندانه باشد، چرا که ساده‌ترین امکانات پیام رسانی متنی را در اختیار کاربران قرار داده و از طرفی در زمینه برقراری تماس صوتی و تصویری بر بستر اینترنت، در زمره بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

دانلود ایمو برای پلتفرم‌های مختلف

دانلود پیام رسان ایمو نسخه اندروید از سرور گجت نیوز

  • نسخه برنامه : 9.8.000000010501
  • تاریخ آپدیت : 4 آذر 97
  • حجم فایل : 11.23 مگابایت
دانلود پیام‌رسان ایمو نسخه اندروید از گوگل پلی

  • نسخه برنامه : 9.8.000000010501
  • تاریخ آپدیت : 4 آذر 97
  • حجم فایل : 11.23 مگابایت
پیام رسان ایمو نسخه iOS از اپ استور

  • نسخه برنامه : 9.8.000000010501
  • تاریخ آپدیت : 4 آذر 97
  • حجم فایل : 45.7 مگابایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فقط سیب اپ میتونه این برنامه وو نصب کنه اونم پولیه اخه چرا اینجوریش کردن

  2. سلام. مناسفانه نمیشه ایمو رو به هیچ روشی رو آیفونم نصب کنم. پیام میده که کشور شما ساپورت نمیشه. چکار میتونم بکنم

  3. ایمو برای تماس تصویری بهترینه، من استفاده کردم اما برای بخش متنی خیلی ضعیفه

  4. تو ایران که کسی نداره ولی باز ممنون از گجت بخاطر معرفی این اپ