سامسونگ فلیپ

سامسونگ فلیپ معرفی شد؛ تخته‌ای دیجیتال برای پویایی بیشتر محیط کاری

سامسونگ فلیپ (Samsung Flip) یک وایت برد 55 اینچی دیجیتالی است که با هدف بهبود تعامل افراد در محیط کاری، در نمایشگاه CES 2018 معرفی شده است.

کره‌ای‌ها اولین چشم‌انداز خود در رابطه با “محل کاری برای آینده” را در نمایشگاه لاس وگاس با معرفی سامسونگ فلیپ به همگان نشان دادند. این تخته دیجیتالی با امکان استفاده به دو صورت افقی و عمودی، برای اتاق‌های کنفرانس طراحی شده است. علاوه بر امکان تنظیم ارتفاع، کاربران به راحتی می‌توانند این گجت بزرگ را به کمک چرخ‌های آن در هر محلی که می‌خواهند قرار دهند.

وایت برد دیجیتال سامسونگ فلیپ با مجهز شدن به سیستم عامل تایزن 3.0، از تعامل چندین کاربر پشتیبانی کرده و چهار نفر به صورت هم‌زمان می‌توانند به کمک انگشتان یا با استفاده از قلم هوشمند دو طرفه خود، محتوای مورد نظر را روی صفحه نمایش UHD آن به نمایش درآورند.

سامسونگ فلیپ

سازندگان از اتصالات وایرلس، بلوتوث، کامپیوتر و پورت‌های موبایل برای اتصال طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها بهره برده‌اند. حتی یک قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نیز در این گجت جدید ادغام شده است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای در حال نمایش در Flip را روی کامپیوترهای شخصی، تلفن های هوشمند و تبلت ها، بدون افت کیفیت یا هرگونه اختلال مشاهده کنند. تمامی این محتوا نیز از طریق یک پایگاه داده مرکزی، ایمن‌سازی می‌شوند.

سامسونگ فروش گجت جدید فلیپ برای بنگاه‌های تجاری را از پایان ماه جاری میلادی آغاز خواهد کرد. هرچند، هنوز قیمت نهایی آن اعلام نشده است.

سامسونگ فلیپ

کاملا واضح است که سامسونگ با توسعه فلیپ قصد رقابت با وایت بردهای دیجیتالی گوگل و مایکروسافت را دارد؛ ولی این محصولات به سیستم عامل های قدرتمند و اکوسیستمی از سرویس‌ها تجهیز شده‌اند که فعالان حوزه تجارت را بیشتر برای خرید وسوسه می‌کنند. به همین جهت، فعلا نمی‌توان در رابطه با توانایی سامسونگ در رقابت با آنها و مغلوب کردن‌شان اظهار نظر کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ما هنوز تخته وایت برد به زور داریم!!! یا از این دیجیتالی مضخرفاس که قاطی می کنن D: