اپلیکیشن دینگ

اپلیکیشن دینگ با ویژگی‌های متمایز از سایر سامانه‌های درخواست خودرو رونمایی شد

اپلیکیشن دینگ (Dinnng)، به عنوان یک سامانه درخواست خودرو و تاکسی آنلاین، با ویژگی‌های متمایز نسبت به سایر اپلیکیشن‌های مشابه در حضور برخی از هنرمندان و ورزشکاران رونمایی شد.

آقای امیر منشوریان مدیرعامل اپلیکیشن دینگ در مراسم رونمایی از این سرویس ضمن تشکر از حضور ورزشکاران و اصحاب رسانه اظهار داشتند که این اپلیکیشن توسط جمعی از متخصصین دانشگاه شریف تهیه شده است و با امکانات و خدماتی فوق‌العاده در حال جذب راننده است و از روز دوشنبه 18 دی‌ماه به صورت رسمی برای مسافران قابل دانلود و بهره‌برداری است.

اپلیکیشن دینگ

ایشان با اشاره به خدمات و سرویس‌های تازه‌ای که این اپلیکیشن برای مسافران به همراه آورده است، از دو ویژگی مهم و جدید برای رانندگان نیز رونمایی کرد. دو خصوصیتی که باعث می‌شود تا روند جذب راننده برای اپلیکیشن دینگ سرعت بیشتری داشته باشد. امیر منشوریان با اشاره به مسئولیت‌های دینگ در حوزه‌های اجتماعی گفت:

امشب، برای مجموعه دینگ شب بسیار مهمی است و امیدوارم خدمات ارزنده‌ای را به شما ارایه دهیم. همه ما از وضعیت نامطلوب هوای تهران باخبر هستیم اما شاید ندانیم چه تعداد از افراد سلامتی و جان خودشان را برای آن از دست می‌دهند. طبق آمار، 10 درصد مرگ و میرهای ایران ناشی از آلودگی هواست و روزانه 10 تا 12 نفر در تهران جانشان را به خاطر آلودگی از دست می‌دهند. هزینه‌هایی که مردم و ملت از این بابت متقبل می‌شوند بسیار بالاست. تاثیر آلودگی هوا بر مرگ و میر 510 میلیارد تومان، هزینه بیماری 210 میلیارد تومان و هزینه شیوع امراض 410 میلیارد تومان است. همه این‌ها باعث می‌شود مسئولیت اجتماعی ما بالاتر برود.

او با اشاره به آنالیز دقیق اطلاعات به دست آمده در دوره آزمایشی برنامه به احترام ویژه‌ای اشاره کرد که این سرویس و مجموعه دینگ برای مسافران و میزبانان قائل است و به همین جهت گفت که برای استخدام نیرو از افراد بومی استفاده نموده و بانوان ناوگان مخصوص به خود را دارند. آقای منشوریان با اشاره به مشکلاتی که رانندگان در استفاده از سرویس‌های مشابه تاکسی آنلاین دارند افزود که تیم دینگ با دقت همه موارد را در جهت افزایش کیفیت کار رانندگان در نظر گرفته است و تلاش می‌کند تا سودآوری آن‌ها را از میزبانی مسافران دینگ به میزان زیادی افزایش دهد.

استهلاک برای راننده صفر است

مدیر عامل اپلیکیشن دینگ از پرداخت هزینه استهلاک ناوگان استخدامی خبر داد و گفت با استفاده از این سامانه، دیگر خیال رانندگان از استهلاک قطعات و افزودنی‌هایی چون لاستیک، لنت ترمز، روغن موتور، فیلتر روغن، فیلترهوا، فیلتر بنزین و … راحت است و این یعنی استهلاک برای راننده صفر است.

اپلیکیشن دینگ

رانندگان در کیلومترهای مشخص هزینه‌های مربوطه را دریافت می‌کنند تا هیچ‌گونه نگرانی بابت قطعات مصرفی خودروی خود نداشته باشند. در عین حال علاوه بر این موضوع، رانندگان می‌توانند به مسافران خود امتیاز دهند. این دو ویژگی متمایز یک برتری محسوس نسبت به سایر اپلیکیشن‌هایی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند. اما در کنار این دو ویژگی مهم برای رانندگان، امیر منشوریان، مدیرعامل دینگ از دو ویژگی جذاب برای مسافران رونمایی کرد. سرویس در اختیار به مسافران اجازه می‌دهد تا یک خودرو را به صورت کامل و برای زمان مشخصی درخواست کنند. این مسئله علاوه بر کاهش استهلاک خودروی میزبان، به مسافران در کاهش هزینه و صرفه‌جویی در وقت کمک بسیار خواهد کرد. وی با مقایسه این سرویس با سرویس چند مقصدی، در اختیار را ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر خواند و افزود در سفرهای چند مقصده قیمت بر اساس تعداد مقصدها محاسبه می‌شود اما در سرویس در اختیار، خودرو را به صورت ساعتی در اختیارتان قرار می‌دهیم و به این ترتیب در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کنیم.

ویژگی دیگر دنگی نام دارد که امیر منشوریان در معرفی این ویژگی گفت:

در گزینه دنگی شما می‌توانید ماشین و سفر را به اشتراک بگذارید و بدین خاطر هزینه کم‌تری را پرداخت کرده و همچنین به کاهش آلودگی و ترافیک کمک کنید. بدین ترتیب که چند نفر که مقصد مشابهی دارند، از یک خودرو استفاده کرده و بدین خاطر هم هزینه برای هر مسافر کم‌تر شده و هم از آن خودرو بهترین استفاده در حمل و نقل شهری صورت می‌گیرد.

در ابتدای مراسم نیز علی دایی به عنوان سفیر برند دینگ بر روی سن حاضر شد و از دلایل خود برای حمایت از دینگ چنین گفت:

پشت این اپلیکیشن یک سری جوان تحصیل‌ کرده قرار گرفته‌اند. مطمئنا در کشور ما الان بزرگ‌ترین مشکل‌مان، بیکاری جوانان است و به نظرم این شرکت می‌تواند در کاهش بیکاری و خدمات خوب به مردم فعال و موفق باشد. دینگ می‌تواند سطح رقابتی را در این عرصه بالا ببرد و انشالا بتوانیم خدمات خوبی به مردم داده و ایجاد اشتغال کنیم.

اپلیکیشن دینگ

جایزه اپلیکیشن دینگ برای معرفان

شاید بتوان یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود اپلیکیشن دینگ به سرعت به یکی از رقبای جدی سایر فعالان این حوزه تبدیل شود، امتیاز به خصوصی است که دینگ برای معرفان در نظر گرفته است. اپلیکیشن دینگ برای معرفی شخصی دیگر به عنوان راننده و مسافر به معرف سود می‌رساند و این سود همیشگی خواهد بود یعنی تا زمانی که فرد معرفی شده از اپلیکیشن استفاده نماید درصدی از سفرهای او به عنوان اعتبار به پنل معرف افزوده خواهد شد. مسئله‌ای که باعث می‌شود تا خیل زیادی از مسافران به این اپلیکیشن جذب شوند.