بهترین هدفون های بی سیم بلوتوثی نمایشگاه CES 2018

بهترین هدفون های بی سیم بلوتوثی نمایشگاه CES 2018

در این مطلب بهترین هدفون های بی سیم بلوتوثی نمایشگاه CES 2018 را معرفی می کنیم و هر کدام را از نظر قیمت و کیفیت ساخت مورد بررسی قرار می دهیم. مصرف باتری و طراحی هدفون از فاکتور های بررسی خواهد بود.

پس از پایان یافتن نمایش تلویزیون های برتر در CES 2018، به نقطه حساس نمایشگاه رسیدیم. تا به حال گجت های بسیار متنوعی در CES 2018 معرفی‌شده‌اند بنابراین جداسازی بهترین‌های این رویداد آسان نخواهد بود. البته نیازی به گفتن نیست اما یکی از پرفروش‌ترین محصولات دیجیتالی این روزهای بازار جهانی، در کنار اسپیکر های هوشمند، هدفون های بی سیم بلوتوثی هستند که روز به روز نیز محبوب تر می‌شوند.

برای همین به بخش هدفون های بی سیم بلوتوثی در نمایشگاه می‌رویم تا نگاهی به این دست از محصولات بیندازیم و بهترین‌های رویداد را مشاهده و بررسی کنیم. همچنین در کنار هدفون ها لوازم دیگری نیز به چشم می‌خورد که اشاره کوتاهی به آن‌ها نیز خواهیم داشت.

هدفون جبرا الیت 65 تی (Jabra Elite 65T) با قیمت 170 دلار

جبرا 65 تی جدید نشان داد که هدفون های زیر 200 دلار نیز می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. هدفون جبرا با قیمت 170 دلار و عمر باتری 5 ساعته درست در نزدیکی رقیب خود یعنی اپل ایرپاد قرار گرفت. اپل زمانی که جبرا مدل الیت 65 تی خود را در میانه‌های ماه ژانویه عرضه کند، در حال رفع کردن مشکلات هدفون های خود است.

جبرا الیت 65 تی علاوه بر این که با دستیارهای صوتی الکسا، سیری و گوگل اسیستنت کاملاً سازگار بوده و ضد آب است، از طراحی منحصر به فردی نیز بهره می برند. به جز این که هدفون دارای تنظیمات صوتی پیش‌فرض نیست، جبرا الیت 65 تی تمامی قابلیت‌ها را برای فروش انفجاری در زمان عرضه خواهد داشت.

هدفون جبرا الیت اکتیو 65 تی (Jabra Elite Active 65T) با قیمت 190 دلار

این هدفون علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات جبرا الیت 65 تی، به یک شتاب سنج برای تشخیص سرعت و حرکت کاربر و ارسال آن به برنامه جبرا مجهز شده. همچنین هدفون به طور پیش‌فرض دارای دستیار صوتی الکسا است و از استاندارد IP56 به منظور مقاومت در برابر عرق، آب و گرد و غبار بهره می‌برد. در نسخه اکتیو جبرا، ضمانت 2 ساله قطعات نیز موجود خواهد بود.

هدفون انکر زولو لیبرتی پلاس (Anker Zolo Liberty+) با قیمت 149.99 دلار

زمان زیادی نمی‌گذرد که هدفون انکر زولو لیبرتی پلاس با قیمت فوق‌العاده خود، در Kickstarter به بهترین شکل ممکن معرفی شد. حرف پلاس موجود در اسم این هدفون به دلیل مجهز شدن به بلوتوث نسخه 5.0 بوده که بهترین و سریع‌ترین نوع بلوتوث، با دو برابر سرعت بیشتر نسبت به نسخه 4.2 و مصرف پایین تر، در بازار است. زولو لیبرتی پلاس در مورد همگام سازی‌ها و سرعت پخش نیز بهبود یافته و در کل هدفون بسیار مناسبی خواهد بود.

انکر لیبرتی- بهترین هدفون های بی سیم بلوتوثی

قیمت این دستگاه به علت مجهز بودن به بلوتوث نسخه 5.0، 50 دلار بیشتر از زولو لیبرتی است. علاوه بر این عمر باتری 3.5 ساعته دارد که در مقایسه با دیگر رقبا کمی پایین به نظر می‌رسد. لیبرتی پلاس 2 ماه پیش با قیمت 79 دلار عرضه می‌شد که در نهایت تغییر کرد.

هدفون سنهایزر سی ایکس 6.0 بی تی (Sennheiser CX 6.0BT) با قیمت 100 دلار

سنهایزر سی ایکس 6.0 بی تی- بهترین هدفون های بی سیم بلوتوثی

هدفون سنهایزر سی ایکس 6.0، کاملاً بی سیم نیست اما از بلوتوث بهره می‌برد. این هدفون دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر رقبا در نمایشگاه CES 2018 است. سنهایزر سی ایکس 6.0 بی تی به گفته‌ی شرکت سازنده، نه تنها صدایی تمییز و رسا دارد بلکه با مجهز بودن به سیستم باس قوی، می‌تواند یک گزینه مناسب برای گوش دادن به موسیقی‌های هیپ هاپ باشد. هدفون، کاملاً مخصوص به جوانان ساخته شده.

یکی دیگر از قابلیت‌های استثنایی سی ایکس 6.0 بی تی، دوام باتری بوده که می‌تواند هدفون را با یک بار شارژ تا 6 ساعت، در حال کار نگه دارد. البته پس آن با سیستم شارژ سریع و 10 دقیقه شارژ می‌توانید تا 2 ساعت اضافه‌تر نیز به موسیقی گوش دهید.