کارت اعتباری هوشمند Wallet Card

کارت اعتباری هوشمند Wallet Card توسط اسپرینت رونمایی شد

اسپرینت از نخستین کارت اعتباری هوشمند مجهز به باتری و نمایشگر در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد. کارت اعتباری هوشمند Wallet Card یکی از خلاقانه‌ترین محصولات این رویداد است.

این روزها همه‌چیز، از گوشی موبایل، لپ تاپ و خودرو شما تا یخچال و اجاق گاز به اینترنت متصل می‌شوند. حالا اسپرینت طیف این وسایل و ابزار را با معرفی کارت اعتباری هوشمند Wallet Card افزایش داده است. این کارت قابل برنامه‌ریزی، مشابه یک کارت اعتباری پلاستیکی معمولی است، اما همراه با چیپ‌های مودم، باتری داخلی با امکان شارژ خودکار و یک صفحه نمایش توسعه پیدا کرده تا با یکی از متفاوت‌ترین محصولات نمایشگاه لاس وگاس رو به رو باشیم.

کارت اعتباری هوشمند Wallet Card

کارت جدید Wallet Card که توسط Dynamics توسعه پیدا کرده است، به یک نوار مغناطیسی قابل برنامه‌ریزی تجهیز شده که می‌تواند آن را به هر نوعی که کاربران می‌خواهند، تبدیل کند. همچنین، امکان مسدودسازی، پاک کردن حساب و یا تعویض شماره آن در کمترین زمان ممکن، شانس کلاه‌برداری را کاهش داده و به بانک اجازه می‌دهد تا به سرعت با معماملات جعلی و موارد مشابه، مقابله کند.

هرچند، جذاب‌ترین بخش این محصول جدید نمایش پیام‌های تراکنش شما روی خود کارت است. زمانی که کاربران مورد مشکوکی را می‌بینند نیز می‌توانند با انتخاب گزینه “not me”، هشدار تقلب را ثبت کرده و از یک شماره کارت جدید استفاده کنند. گفته می‌شود از پایان سال جاری میلادی بانک‌های مختلف در همکاری با اسپرینت، کارت اعتبار هوشمند Wallet Card را در دسترس کاربران قرار خواهند داد.