حلقه تناسب اندام Motiv

حلقه تناسب اندام Motiv با قابلیت‌های جدیدتر در لاس وگاس نمایش داده شد

حلقه تناسب اندام Motiv با ویژگی‌های جدیدتر، در نمایشگاه CES 2018 نمایش داده شد. این گجت کاربردی حالا توانایی بالاتری در ردیابی وضعیت سلامتی کاربران دارد.

بعد از نمایش حلقه تناسب اندام Motiv در نمایشگاه CES 2017، حالا این گجت دوست‌داشتنی با قابلیت‌های جدید در لاس وگاس پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته است. پیش‌تر این حلقه با توانایی بررسی و اندازه‌گیری معیارهای یکسان با فیت بیت یا ساعت هوشمند اپل، تلاش داشت تا شما را 150 دقیقه در هفته، فعال نگه دارد. حالا در آمریکا هستیم و سازندگان از اضافه شدن قابلیت‌هایی همچون ردیابی الگوی خواب، اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و سازگاری با سیستم عامل اندروید را به آن اضافه کرده‌اند.

در واقع، خبری از تغییر سخت افزاری نبوده و در عوض، سیستم داخلی آن حالا قادر به جمع‌آوری اطلاعات جدیدتر است. سازندگان اخیرا قابلیت Sleep Restlessness را اضافه کرده بودند؛ قابلیتی که بی‌خوابی و میزان غلت خوردن کاربران به هنگام خواب را ردیابی می‌کند. ولی حالا حلقه تناسب اندام Motiv می‌تواند اطلاعات مربوط به ضربان قلب که آخرین بار ثبت شده بود را نیز ذخیره کند.

در سه ماهه اول سال 2018، امکانات این گجت به شکل قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. نخست، به زودی کاربران به منظور ردیابی دقیق‌تر دقیقه‌های فعال (Active Minutes) و مدیریت بهتری تمرینات رژیمی، قادر به ذخیره اطلاعات از ابتدای شروع فعالیت خواهند بود. همچنین سازندگان می‌خواهند Apple Health را با گجت خود ادغام کنند که در نتیجه آن، Motiv با سیستم نظارت بر سلامتی فعلی شما به خوبی سازگار خواهد بود. اشتراک‌گذاری، یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجهی است که در آینده باید منتظر اضافه شدن آن باشیم. بر این اساس، زمانی که کاربران فعالیت‌های خود را به سختی دنبال کنند، دستاوردهای آنها از طریق رسانه‌های اجتماعی گزارش خواهد شد.

جذاب‌تر از همه، حلقه تناسب اندام شرکت Motiv از پایان نیمه اول سال 2017 میلادی، با سیستم عامل اندروید نیز سازگار پیدا خواهد کرد! به جز ادغام Apple Health، تمامی مواردی که بالاتر به آنها اشاره کردیم، با ارائه یک به‌روزرسانی به حلقه هوشمند شما اضافه خواهند شد. هرچند برای دریافت آن کمی باید صبر کنید.