لپ تاپ هیبریدی قدرتمند لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018

معرفی لپ تاپ هیبریدی قدرتمند لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018 در لاس وگاس

لپ تاپ هیبریدی قدرتمند لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018 به عنوان قدرتمندترین عضو خانواده لپ تاپ های دوکاره X1 لنوو در CES 2018 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت آن آشنا می‌شویم.

نسل جدید لپ تاپ هیبریدی جذاب لنوو X1 Yoga در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این محصول در واقع پسرعموی لمسی لپ تاپ X1 Carbon است که نسل جدید آن نیز ساعاتی پیش توسط لنوو در لاس وگاس معرفی شده بود. لنوو X1 Yoga 2018 در واقع قدرتمدنترین عضو خانواده یوگا لنوو است که می‌توانید در چند حالت از آن استفاده کنید و هرآنچه با یک لپ تاپ می‌خواهید انجام دهید را از آن توقع داشته باشید. اما اگر شما با مدل X1 Carbon آشنا نیستید، در زیر می‌توانید تنها تفاوت‌های آن با این مدل جدید سری یوگا را مشاهده کنید:

  • نمایشگر خم شو 360 درجه‌ای
  • یک قلم دیجیتالی یکپارچه
  • نمایشگر لمسی
  • میکروفون‌های دور برد

طراحی X1 یوگا جدید بسیار نزدیک به طراحی نسل پیشین آن است که البته با تغییراتی کوچک همراه بوده است، اما همان نگاه کلی و احساس را به کاربر القا می‌کند. تمام سطوح لپ تاپ با یک رنگ نرم در بر گرفته شده است که گویی باعث کمتر شدن لغزندگی آن شده و مقاومت بدنه در برابر خط و خش را کاهش می‌دهد. اصطلاح رنگ رنم به بدنه‌ی تقریبا شبیه به چرم این لپ تاپ اشاره دارد و تضمین می‌دهد که با استفاده‌های معمول خراش زیادی را نظیر سایر لپ تاپ ها بر روی بدنه آن مشاهده نخواهید کرد.

لپ تاپ هیبریدی قدرتمند لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018

صفحه نمایش چند منظوره لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018 اگر بخواهید از آن برای خواندن و یا به عنوان یک ایستگاه کاری کامل همراه با یک کیبورد و ماوس سایز بزرگ استفاده کنید عالی است. با استفاده از لپ تاپ در حالت Stand (بر روی کیبورد)، نمایشگر به چشمان کاربر نزدیک‌تر خواهد شد که این یک راه حل عالی برای زمانی است که بر روی یک مبل لم داده، این لپ تاپ هیبریدی را در دست گرفته و از نمایشگر لمسی آن به راحتی استفاده کنید.

لپ تاپ هیبریدی قدرتمند لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018

یک نمایشگر 14 اینچی IPS LCD لمسی با وضوح 2660×1440 پیکسلی این لپ تاپ شاید بهترین نوع در سطح خود نباشد، اما به قدری کافی خواهد بود تا بتوانید جزئیات را شفاف ببینید و تاثیر خیلی زیادی را نیز بر روی باتری لپ تاپ شما نگذارد. همچنین اگر نیازمند به نمایشگری با قابلیت لمسی هستید نیز، خبر خوب این که نمایشگر لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018 از انگشتان دست شما پستیبانی خواهد کرد.

لپ تاپ هیبریدی قدرتمند لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018

این نمایشگر دارای تاییدیه Dolby Vision HDR است که یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین استانداردهای حال حاضر بازار خواهد بود. اگر می‌خواهید چنین قابلیتی را در نمایشگر لپ تاپ خود بسنجید، کافیست به یکی از ارائه کنندگان محتوای HDR نظیر Hulu یا Netflix مراجعه کنید. حتی اگر شما محتوای HDR را نیز مشاهده نکنید، باز هم این نمایشگر جذاب و زیبا به نظر می‌رسد، زیرا میزان روشنایی آن 500 نیت است. اغلب لپ تاپ های کنونی از میزان روشنایی 300 نیت برخوردار هستند، اما این لپ تاپ هیبریدی با روشنایی 500 نیت خود می‌تواند به شما تضمین دهد که در هر محیطی به راحتی بتوانید نمایشگر دیوایس خود را مشاهده کنید.

همراه با 4 درگاه USB (دو درگاه USB نوع C تاندربولت 3 و دو درگاه USB 3.0)، گزینه‌های ارتباطی برای لپ تاپی با چنین سایز بسیار ایده آل هستند. در اینجا همچنین یک اسلات کارت حافظه نیز وجود دارد که از بسیاری از کارت ها نظیر SD ،MMC ،SDHC و SDXC پشتیبانی می‌کند. اگر شما با پروژکتورها سر کار دارید هم یک درگاه HDMI فول سایز شما را از هرگونه دانگلی بی‌نیاز می‌سازد؛ مگر آنکه بخواهید از پروژکتورهای قدیمی‌تر مجهز به درگاه VGA استفاده کنید. درگاه USB نوع C تاندربولت 3 نیز به شما اجازه می‌دهد تا نمایشگرهایی با درگاه تادربولت و یا Display Port را به لپ تاپ خود متصل کنید. برای حداکثر بهره‌وری، نمایشگرهایی تا وضوح 4K توسط این لپ تاپ هیبریدی پشتیبانی می‌شوند.

لپ تاپ هیبریدی قدرتمند لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018

درست همانند پسرعمویش، لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018 نیز موفق به دریافت تاییدیه نظامی Mil-STD 810G برای مقاومت سخت افزاری خود شده است. این محصول با ابعاد 333 در 229 در 17.05 میلی‌متر و وزن 1.4 کیلوگرمی خودش در رده لپ تاپ های سبک و جمع و جور قرار می‌گیرد تا بتوانید به راحتی با خود به اینطرف و آنطرف ببرید. دوربین جلوی یوگا جدید از یک مسدودکننده فیزیکی لنز به نام ThinkShutter مجهز است تا خیالتان بابت هک شدن و دزدی تصویر از دوربین لپ تاپتان راحت باشد. در اینجا یک قابلیت جذاب Wake-On-Voice یا بیدار باش با صدا نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدون هرگونه زحمتی دیوایس را روشن کنید. در کنار کورتانا ویندوز، دستیار آمازون الکسا هم در کنار شما خواهد بود تا بتوانید هر زمانی که خواستید از آن استفاده کنید.

قیمت لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018

در اینجا یک آداپتور وای فای پرسرعت همراه با بلوتوث 4.2 وجود دارد و اگر اهل سفر هستید، یک گزینه مجهز به اتصال LTE را می‌توانید خریداری کنید. آغاز قیمت لنوو ThinkPad X1 Yoga 2018 از 1889 دلار خواهد بود و فروش آن از ماه جاری میلادی انجام خواهد گرفت. این مدل را باید قدرتمندترین مدل در بین خانواده کامپیوترهای هیبریدی X1 دانست. اگر می‌خواهید یک بدنه‌ی باریک‌تر را در اختیار داشته باشید گزینه بهتر مدل X1 Carbon است و اگر قصد شما در درجه اول داشتن یک تبلت و سپس استفاده از آن به عنوان یک لپ تاپ در بعضی از مواقع است، پیشنهاد ما به شما خرید X1 Tablet خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. میکروفن دور بردش کار امده

  2. این لب تاپ شاهکاره، همه چیز تمامه!

    نمایشگر لمسی و 360 درجه ش نظر من یکی شدیدا جلب کرد

  3. IPS LCD لمسی با وضوح 2660×1440

    ** توی نمایش جزئیات و کیفیت کلی مشکلی نخواهد داشت ولی واقعا واقعا LVD دیگه منسوخه!

  4. نمایشگر 360 درجه و لمسی با این وضوح فوق العاده س، ولی قیافه کلی‌ش اصلا دوست ندارم!!