محصولات گیمینگ جدید کورسیر

محصولات گیمینگ جدید کورسیر در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شدند

محصولات گیمینگ جدید کورسیر که شامل ماوس، کیبورد و پد ماوس بی سیم می‌شود، در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند تا انتخاب‌های بهتری پیش روی افراد حرفه‌ای باشد.

استفاده از ماوس‌ها و کیبوردهای وایرلس فوق‌العاده جذاب است، اما زمانی که باتری آنها تمام می‌شود، می‌توانند بیش از هر چیز دیگری شما را آزار دهند. حال کمپانی آمریکایی Corsair با توجه به این موضوع و پیدا کردن راهی برای از بین بردن این تجربه، چندین وسیله جدید بی سیم را با خود به لاس وگاس آورده است.

محصولات گیمینگ جدید کورسیر

ماوس بی سیم و گیمینگ کورسیر با نام DARK CORE RGB، به سنسوری با دقت 16 هزار DPI و اتصال بلوتوث با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه تجهیز شده است و کاربران می‌توانند کلیدهای آن را به 9 صورت دلخواه برنامه‌ریزی کنند. به علاوه، باتری این ماوس نیز با یک بار شارژ تا 24 ساعت دوام می‌آورد.

پد ماوس CORSAIR MM1000 Qi با توانایی شارژ بی سیم، یکی دیگر از محصولات گیمینگ جدید کورسیر است که بدون شک مورد استقبال بازی‌خورها قرار گرفت. همان‌طور که از نام این وسیله جدید پیداست، پد ماوس کورسیر با بهره‌گیری از یک شارژر داخلی می‌تواند ماوس‌های سازگار با استاندارد Qi همچون DARE CORE RGB را شارژ کند. در این صورت باتری ماوس شما هرگز تمام نخواهد شد. در واقع ما با گجتی مشابه آن‌چه که سال گذشته لاجیتک تحت عنوان “Powerplay” معرفی کرد، رو به رو هستیم.

در کنار این لوازم جدید، کورسیر از کیبورد مکانیکی و گیمینگ K63 Wireless با نور پس‌زمینه آبی و سوییچ‌های Cherry MX Red نیز رونمایی کرده که در نوع خود جذاب است چرا که شما کیبوردهای مکانیکی بی سیم زیادی را نمی‌توانید در بازار پیدا کنید. سازندگان با حذف کلیدهای مخصوص اعداد، این کیبورد را با اندازه‌ای کوچکتر ساخته‌اند. همچنین کورسیر می‌گوید با یک بار شارژ کامل، کیبورد K63 Wireless تا 75 ساعت در خدمت کاربران خواهد بود.

فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت محصولات گیمینگ جدید کورسیر در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*