تلویزیون های ThinQ ال جی

تلویزیون های ThinQ ال جی با پردازشگر تصویر جدید آلفا 9 ؛ تلویزیون‌هایی برای آینده

ال جی به دنبال پیشرفته‌تر کردن مغز پشت پرده کنترل تلویزیون‌های خود است. تلویزیون های ThinQ ال جی با پرداشگر تصویر جدید آلفا 9، سطح جدیدی از محصولات صوتی تصویری این برند را به نمایش می‌گذارند.

شرکت ال جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2018 لذت تجربه‌ی استفاده از محصولات صوتی تصویری خود را به سطح جدیدی ارتقا خواهد داد. امسال شرکت ال جی هوش مصنوعی ThinQ و پردازشگر تصویر جدید تصویرش را معرفی کرده و کاربرد آن در سری تلویزیون های هوشمند جدیدش از جمله OLED و SUPER UHD را به نمایش می‌گذارد. قابلیت ThinQ این امکان را فراهم می‌کند تا صدها دستور صوتی برای استفاده از پلتفرم هوشمند شرکت ال جی و دیگر سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تعریف شود.

با وجود هوش مصنوعی در تلویزیون های ال جی، مشتریان می‌توانند از طریق کنترل تلویزیون صحبت کرده و از همه مزایا و راحتی فناوری پیشرفته دستیار صوتی بهره ببرند. به علاوه می‌توان از تلویزیون های ThinQ ال جی به عنوان سیستم کنترل مرکزی خانه نیز استفاده کرد و از طریق آن با دیگر وسایل و لوازم هوشمند خانه مثل ربات جاروبرقی، سیستم تهویه هوا، تصفیه هوا، روشنایی هوشمند، بلندگوهای هوشمند و تعداد زیادی وسیله دیگر از طریق وای فای و بلوتوث ارتباط برقرار کرد.

همچنین با استفاده از پردازشگر جدید ال جی یعنی آلفا 9 در تلویزیون های OLED، تماشاگران تغییر زیادی در کیفیت تصویر مشاهده خواهند کرد. تلویزیون های Nano CellTM SUPER UHD ال جی از نوردهی منطقه‌ای کاملا منظم (FALD) استفاده می‌کنند و به وسیله آن می‌توانند مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های زنده‌تری به نمایش بگذارند و جزئیات سایه‌ها را مانند تصویر واقعی به نمایش درآورند.

پردازشگر تصویر آلفا 9 ال جی

سبک زندگی مدرن را با هوشمندی تلویزیون های ThinQ ال جی تغییر دهید

فناوری ThinQ ال جی در همه تلویزیون های جدید OLED و SUPER UHD این شرکت، با استفاده از قابلیت پردازش زبان عامیانه (NLP) تجربه کاربری را بهبود داده است و می‌تواند از طریق فناوری یادگیری عمیق ال جی (DeepThinQ)، کنترل هوشمند بر پایه صدا را در اختیار مشتری بگذارد. با وجود فرایند راه‌اندازی بسیار ساده، تماشاگران می‌توانند سریع و به راحتی کنسول بازی و یا ساندبار را به تلویزیون وصل کنند. همچنین کاربران می‌توانند با دادن دستور صوتی، از طریق تلویزیون به دنبال اطلاعات، ویدیو و یا تصاویر بگردند. مثلا می‌توانند بگویند «تمام فیلم‌هایی که این بازیگر در آن حضور داشته را به من نشان بده» یا این که «به من ویدیوهای ورزش یوگا را نشان بده».

تلویزیون های ThinQ ال جی با قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی از خدماتی که بر پایه راهنمای برنامه‌های الکترونیکی (EPG) عرضه می‌شوند، پشتیبانی می‌کند و به این وسیله اطلاعات را در لحظه عرضه کرده و یا بر پایه درخواست شما کانال را تغییر می‌دهد. مثلا شما می‌توانید بدون این که اسم برنامه و یا زمان خاصی را نام ببرید، بگویید که «به دنبال آهنگی که در این فیلم پخش می‌شود بگرد» و یا «وقتی این برنامه تمام شد تلویزیون را خاموش کن». به علاوه کاربران در مناطق خاصی می‌توانند با به کارگیری دستیار گوگل، وسایل خانه هوشمند مثل سیستم روشنایی و دیگر لوازم هوشمند را کنترل کنند.

کیفیت تصویر عالی

پردازشگر جدید آلفا 9 ال جی تصاویری نزدیک به واقعیت و با رنگ‌هایی بسیار غنی تولید کرده و به علاوه ظرافت و عمق بیشتری ایجاد می‌کند تا تصویر واقعی‌تر شود. همچنین قابلیت‌های Mapping رنگ‌ باعث می‌شوند رنگ‌ تصویر بیشتر از همیشه شبیه محتوای اصلی باشد. الگوریتم بهبود یافته تصحیح رنگ با هفت برابر کردن طیف رنگی باعث می‌شود رنگ‌ها بسیار طبیعی‌تر از قبل به نظر برسند. پردازشگر آلفا 9 ال جی برای نرخ بازسازی تصویر بالا (HFR) طراحی شده است و می‌تواند تصاویر روان‌تر و واضح‌تری با نرخ بازسازی تصویر 120 فریم بر ثانیه به نمایش بگذارد. قابلیتی که برای پردازش بهتر تصویر حرکات سریع مثل ورزش و فیلم‌های اکشن بسیار کاربرد دارد. به خاطر این پردازشگر جدید، تلویزیون های OLED 2018 ال جی می‌توانند هر محتوایی را با حداکثر کیفیت به نمایش بگذارند و تجربه بصری جادویی و بی‌نظیری فراهم کنند.

پردازشگر تصویر آلفا 9 ال جی

قابلیت نوآورانه اصلی پردازشگر آلفا 9، سیستم چهار مرحله‌ای کاهش نویز تصویر است که می‌تواند تا دو برابر تکنیک‌های معمول، وضوح تصویر را بیشتر کند. این الگوریتم باعث می‌شود فرآیند کاهش نویز تصویر بسیار بهتر انجام شده و وضوح تصاویری که در شرایط بدی ثبت شده‌اند بسیار بیشتر می‌شود.

اوج تکامل فناوری Nano Cell با کمک نور پس‌زمینه FALD و پردازنده آلفا

در سال 2017 ال جی با Nano Cell SUPER UHD به ساخت برترین تلویزیون LCD دست پیدا کرد و توانست به چشم‌انداز بزرگ خود جامه عمل بپوشاند. با ترکیب کردن فناوری های Nano Cell، نور پس‌زمینه FALD و پردازنده آلفا 9، تلویزیون های SUPER UHD سال 2018 ال جی انبوهی از برتری‌های فناورانه را عرضه می‌کنند. فناوری‌هایی که باعث می‌شوند شاهد مشکی مطلق‌تر، بهبود نرخ بازسازی تصویر، بهبود جزئیات سایه‌های تصویر و رنگ‌های دقیق از هر زاویه‌ای باشید.

بهترین تجربه سینمایی کیفیت 4K HDR

تلویزیون های OLED و SUPER UHD مدل 2018 ال جی، از قابلیت HDR پیشرفته شرکت Technicolor بهره می‌برند. قابلیتی که بر پایه پشتیبانی از برترین فرمت‌های HDR از جمله Dolby VisionTM ، HDR10 و HLG ساخته شده است و امکان دسترسی به بزرگ‌ترین طیف فرمت‌های با‌کیفیت HDR را برای مشتری فراهم می‌کند.

به نمایش گذاشتن کیفیت تصویر بالا به چیزی بیشتر از ابر داده‌های پویا نیاز دارد. این کار نیاز به یک اکوسیستم شامل ابزار درجه‌بندی رنگ، محتوا، فناوری پخش محتوا و موتور هوشمند جدول‌بندی صفحه نمایش دارد. ویژگی Dolby Vision راهکار کاملی عرضه کرده و در تمام تلویزیون های OLED و SUPER UHD ال جی در دسترس است. فرآیند منحصربه‌فرد رمزگشایی ال جی به صورت کاملا پویا تصویر را آنالیز می‌کند تا از کیفیت بالای تصویر مطمئن شود. در عین حال صدای فراگیر Dolby Atmos نیز بهترین تجربه صوتی تصویری را فراهم می‌کند.

آقای Brian Kwon، رئیس بخش لوازم صوتی تصویری ال جی می‌گوید:

ال جی همواره به دنبال نوآوری در بخش لوازم صوتی تصویری خانه بوده است. قابلیت LG ThinQ در کنار پردازنده آلفا 9 تجربه بصری خاصی به نمایش می‌گذارند که در این صنعت بی‌همتا است. در ال جی ما علاقه‌مندیم تا سبک زندگی و راحتی مشتریانمان را بهبود دهیم. کاری که تلویزیون‌های 2018 ما به راحتی از عهده آن برمی‌آیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*