برند Asha

HMD گلوبال حق استفاده از برند Asha نوکیا را به دست آورد؛ منتظر گوشی های جدید نوکیا باشید

اچ ام دی گلوبال حق استفاده از علامت تجاری برند آشا که پیشتر شاهد عرضه گوشی هایی توسط نوکیا تحت آن بودیم را به دست آورد. این کار می‌تواند نشانه‌ای از عرضه گوشی های موبایل جدید نوکیا تحت برند Asha توسط شرکت HMD در آینده‌ای نزدیک باشد.

اچ ام دی گلوبال در اواخر سال 2016 حق استفاده از برند نوکیا برای ساخت گوشی موبایل را به دست آورد. این شرکت موفق ظاهر شد و به تمامی وعده‌های خود جامه عمل پوشاند، به طوری که چند گوشی هوشمند اندرویدی شامل یک پرچمدار (نوکیا 8) و همچنین چندین گوشی موبایل ساده شامل نسخه جدید گوشی نوستالژیک نوکیا 3310 را در سال 2017 روانه بازار کرد.

برند Asha

به نظر می‌رسد اچ ام دی گلوبال در سال 2018 نقشه‌های بیشتری برای افزایش فروش گوشی های تحت برند نوکیا دارد، چرا که حق استفاده از علامت تجاری برند Asha که قبل از فروش بخش موبایل نوکیا به مایکروسافت شاهد معرفی گوشی های موبایل معروفی تحت آن بودیم را به دست آورده است. این موضوع می‌تواند به لطف محبوبیت این برند نزد کاربران، به افزایش فروش محصولات آن کمک کند.

برند Asha

در گوشی های جدید برند Asha نوکیا طراحی همچنان حفظ می‌شود

از آنجایی که هنوز خبری به صورت رسمی منتشر نشده است، اطلاعات زیادی درباره نحوه به دست آوردن حق استفاده از این برند توسط HMD گلوبال در دسترس نیست، اما مطمئنا مذاکره‌هایی بین آن‌ها و مسئولان مایکروسافت انجام شده است. همچنین هنوز مشخص نیست این شرکت تصمیم دارد چگونه گوشی های برند Asha را مجددا احیا کند. پیش‌بینی می‌کنیم در صورت به واقعیت پیوستن خبر تولید مجددا گوشی های با این برند، با حفظ ساختار طراحی گذشته، شاهد استفاده از سیستم عامل اندروید و ویژگی‌های روز در آن‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. نوکیا دیگ مرده اینکارا رو برا چی میکنه نمیدونم

  2. یه زمانی نوکیا حکمرانی می کرد تو بازار!

    یادش به خیر… برند خاطره انگیزیه، برگرد و قوی برگرد نوکیا

  3. نوکیا عالیییی بود اون زمانا

    منتظر بازگشتش هستیم

  4. نوکیا که خیلی وقته مرده دیگه
    کسی نوکیا نمیگیره

  5. ایول.
    طراحی آشا خیلی خوش دست بودن. من آشا300 داشتم و از طرحیش راضی بودم هرچند تاچش خیلی مشکل داشت.

  6. نویسنده گرامی خسته نباشی… .
    ادیت کن… .