ال جی Icon

گوشی ال جی Icon و ساعت هوشمند ال جی Iconic در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شوند

گوشی ال جی Icon و ساعت هوشمند ال جی Iconic احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور توسط ال جی معرفی خواهند شد، چرا که علامت تجاری آن‌ها توسط این شرکت به تازگی به ثبت رسیده است.

از چند هفته قبل اخباری پیرامون تغییر نحوه نام‌گذاری پرچمداران ال جی و کنار گذاشتن برند G همراه با معرفی اولین پرچمدار این شرکت در سال 2018 شنیده می‌شود. با این حال بر اساس شایعات جدید، اگرچه احتمال تغییر برند قوت می‌گیرد، اما زمان رخ دادن این اتفاق، برخلاف اخباری است که تاکنون شنیده‌ایم. به این ترتیب نخستین پرچمدار امسال، ال جی جی 7 (جایگزین ال جی جی 6) بوده و گذر از سری G به سال آتی و یا حتی سال‌های بعدتر موکول خواهد شد.

گوشی ال جی Icon ممکن است در سال 2019 و یا 2020 معرفی شود

اما ال جی از هم‌اکنون گام‌های لازم برای انجام این تغییرات را برداشته است، به طوری که حتی چندین علامت تجاری نیز برای محصولات آتی خود که زمان معرفی آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد را به ثبت رسانده است. بر اساس اطلاعات درون پایگاه داده USPTO (دفتر ثبت اختراع و علامت تجاری ایالات متحده آمریکا)، ال جی در ماه جاری علامت تجاری مربوط به نام چندین گوشی موبایل تحت عنوان ال جی Icon، ال جی Aicon و ال جی Aiconn را به ثبت رسانده است.

البته در مواردی متعدد، شرکت‌ها نام‌های تجاری را بدون استفاده از آن‌ها به ثبت رسانده‌اند. به این حال از نظر ما، Icon می‌تواند نام یک گوشی موبایل بسیار منحصربه‌فرد باشد که در زمان رونمایی، به بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز مجهز شده است. باید تا زمان شنیدن اخبار رسمی منتظر ماند، چرا که شاید هرگز محصولی با این نام معرفی نشود.

این شرکت کره‌ای حتی نام ال جی Iconic را برای یک ساعت هوشمند به ثبت رسانده است. این نام نیز ما را به یاد یک ساعت هوشمند لوکس و مجهز به تمامی قابلیت‌های ممکن می‌اندازد. در صورت تصمیم ال جی برای استفاده از این نام‌ها برای محصولاتی تجاری، به زودی اخبار بیشتری خواهیم شنید.