موتو مود کیبوردی لنوو

موتو مود کیبوردی لنوو همراه یک موتو مود پزشکی در لاس وگاس معرفی شدند

موتو مود کیبوردی لنوو Slider Keyboard همراه با قیمت 99 دلار و موتو مود پزشکی Vital با قیمت 395 دلار معرفی شد که از چند ماه دیگر فروش این لوازم جانبی گوشی های موتورولا آغاز خواهد شد.

با بازگشت به ماه آوریل، ما یک موتو مود کیبوردی را در وب‌سایت Indiegogo‌ مخصوص گوشی های موتورولا مشاهده کردیم که حالا به یک دیوایس تولید شده حقیقی تبدیل شده است. کمپانی لنوو با حضور در نمایشگاه CES 2018 رسما از این موتو مود پرده برداری کرد و اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک می‌توانید آن را با قیمت 99 دلار خریداری کنید.

موتو کود کیبوردی لنوو با نام کامل Slider Keyboard توسط یک کمپانی شخص ثالث به نام لیورموریوم توسعه پیدا کرده است که موفق شد برنده‌ی چالش کمپانی لنوو در تغییر یک گوشی هوشمند شود. حالا می‌توانیم نسخه‌ی نهایی آماده‌ی ورود به بازار این موتو مود را در شرایطی از نزدیک مشاهده کنیم که فروش آن از 1 لی 2 ماه دیگر آغاز خواهد شد.

موتو مود کیبوردی لنوو

لنوو Slider Keyboard

همانطور که لیورموریوم متعهد شده بود، موتو مود کیبوردی Slider Keyboard به پشت گوشی های سازگار با موتو مود متص می‌شود و یک کیبورد تمام فزیکی را که به صورت اسلایتی در حالت افقی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در اختیار شما قرار خواهد گذاشت. این موتو مود همچنین می‌تواند به عنوان یک پایه نگهدارنده در زاویه 60 درجه‌ای نیز برای گوشی شما عمل کند. با استفاده از این موتو مود،‌ یاد و خاطره‌ی گوشی های اسلایدی سال 2002 باز هم زنده خواهد شد.

موتو مود کیبوردی لنوو همراه یک موتو مود پزشکی لنوو Vital

لنوو Vital

در کنار رونمایی از موتو مود کیبوردی Slider Keyboard، کمپانی لنوو همچنین از یک موتو مود دیگر به نام Lenovo Vital نیز پرده برداری کرده است که می‌تواند ضربان قلب، سرعت تنفس، پالس اکسیمتر (اکسیژن سنج خون)، دمای بدن و فشار خون را از طریق انگشت شما خواهد سنجید. قیمت این موتو مود 395 دلار است که نشان می‌دهد حتی گران‌تر از خود گوشی موتو زد 2 فورس لنوو (با قیمت 375) دلار است! فروش این موتو مود از ماه آوریل آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چ خوبه این راحت میشه تایپ کرد

  2. این شد یه چیزی که هم عادی بشه تایپ کرد هم با کیبورد