سنسورهای کشاورزی Mark

به کمک سنسورهای کشاورزی Mark بهترین محصولات را ارائه کنید

شرکت Arable با حضور در نمایشگاه CES 2018 از سنسورهای کشاورزی Mark پرده برداری کرد. به لطف این سنسورها،‌ کشاورزان می‌توانند تمامی اطلاعات لازم برای ارائه محصولی ایده آل با کمترین ضرر ممکن را در اختیار داشته باشند.

کشاورزی یکی از قدیمی‌ترین حرفه های جهان است و هیچ چیزی در آن به اندازه‌ی دستیابی به اطلاعات خالص سخت نیست. خوشبختانه این اطلاعات همان چیزی است که توسط دیوایس علامت گذاری محصول Arable به دست می‌آید. این دیوایس یک سنسور محصول ایجاد کرده که از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند تا به کشاورزان اطلاعات بیشتری در مورد زمین‌هایی که مشغول زراعت بر روی آن‌ها هستند، ارائه می‌کنند. مطمئنا این خبر خوبی برای کشاورزان است، اما در نهایت کمک خواهد کرد تا کیفیت محصولی که به دست خریداران می‌رسد نیز بالا باشد.

سنسورهای کشاورزی Mark

جالب توجه اینجاست که جعبه‌ی سنسورهای کشاورزی Mark از طراحی برخوردار است که نظیر جعبه‌ی محصولات کمپانی اپل در فروشگاه‌ها است. در حالی که اگر شما هم علاقه‌مند به باغبانی و کشاورزشی هستید می‌توانید از این دیوایس ارزشمند استفاده کنید تا داده‌های جمع آوری شده‌ای را برای ارائه توصیه‌های عملی در کشاورزی در اختیار داشته باشید.

به طور مثال یک سنسور صوتی میزان باران را اندازه گیری می‌کند و کشاورزان اطلاعات لازم را دریافت خواهند کرد تا بهترین تصمیم را برای نیازمند بودن یا نبودن مزارعشان به آب بیشتر بگیرند. سنسورهای رو به آسمان و زمین می‌توانند سطوح نور را اندازه گیری کنند و با بررسی رنگ محصولات شما بگویند که آیا آن‌ها هنوز کال هستند یا آماده‌ی برداشت خواهند بود. در صورت ترکیب شدن،‌معیارهای مشخصی نیز می‌توانند نشان دهند که آیا محصولات خاصی به بیماری‌ها مبتلا شده‌اند یا خیر! این کار به کشاورزان امکان کاهش آسیب و ضرر را پیش از آن که بخواهد بیماری به تمامی محصولات منتقل شود خواهد داد.

کمپانی Arable هم اکنون مشغول کار بر روی سنسورهای کشاورزی Mark خود است، اما اخیرا یک بروزرسانی مهم را نیز برای آن‌ها ارائه کرده است که شامل قابلیت پیش بینی نقطه‌ای می‌شود. در طول زمان این سنسورها یک نوع پروفایل را برای میکرو کلم‌های خاصی که در داخل آن‌ها قرار دارد ایجاد می‌کنند. در انتها،‌ داده‌های هواشناسی با دریافت پیش‌بینی‌های هواشناسی در دسترس خواهند بود تا به مرور از طریق الگوریتم‌های یادگیری ماشین پیشرفته‌تر شده و پیش‌بینی‌های شگفت انگیزی را به تنهایی ارائه کنند.

سنسورهای کشاورزی Mark

سنسورهای کشاورزی Mark سالیان سال نیازی به شارژ ندارند

از همه چیز مهم‌تر، سنسورهای کشاورزی Mark به راحتی قابل استفاده و حمل هستند. کشاورزان می‌توانند تنها آن را در مزارع خود قرار داده و به لطف یک ارتباط موبایلی 4G به شما اطمینان حاصل می‌کنند، همه چیز در دسترس شما خواهد بود. در همین حال ترکیبی از یک پنل خورشیدی و یک باتری نیز برای این محصول ساخته شده تا کشاورزان بتوانند به صورت پراکنده‌ای این سنسورها را بدون آن که نیازی باشد سالیان سال به آن‌ها دست بزنند، در زمین‌های خود قرار دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با این مشکلات آبی وحشتناااااک توی ایران، شدیدا لازمه کشاورزی صنعتی بشه و توی مصرف آب صرفه جویی

  2. خیلی گجت های خوب و مفیدی معرفی شدن
    واقعا زندگی با این گجت ها خیلی خوب میشه
    خدا کنه تو ایرانم به زودی این تکنولوژی ها راه بیفته