نسخه کلون گلکسی اس 9 پلاس

کپی چینی گلکسی اس 9 پلاس در چین رونمایی شد!

کپی چینی گلکسی اس 9 پلاس در چین رونمایی شد. این نسخه، احتمالا بسیار شبیه به ورژن اصلی است و بسیار عالی عمل می کند، البته قیمت 1000 دلاری نسخه اصلی را ندارد و ارزان قیمت تر است.

سامسونگ تأیید کرد که به طور رسمی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در نمایشگاه MWC 2018 در ماه آینده به نمایش خواهد گذاشت. در رویداد پیش رو، زمان دقیق عرضه گوشی به بازارهای جهانی مشخص می‌شود و همچنین زمان‌بندی عرضه گوشی به همه نقاط جهان نیز در MWC اعلام خواهد شد.

به تازگی کپی چینی گلکسی اس 9 پلاس در چین رونمایی شده که بر اساس تصاویر لو رفته از گلکسی اس 9 سامسونگ، بسیار شبیه به نسخه اصلی است. این نسخه بسیار عملکرد خوبی دارد. ارزان‌قیمت بوده و نیازی نیست تا 1000 دلار بابت خرید آن پرداخت کنید. البته کپی چینی گلکسی اس 9 پلاس با وجود عدم رونمایی از طرح کلی گوشی به بازار چین رسیده.

چند هفته پیش نیز یکی از کلون‌های گلکسی اس 9 پلاس در ویدیویی دیده شد. سازنده این نسخه کپی عناصر اصلی طراحی گوشی به طور کاملاً دقیق کپی کرده، موردی که در سال گذشته برای گلکسی اس 8 نیز اتفاق افتاد.

جزییاتی که در ویدئو، نمایش داده‌شده، رنگ‌های سیاه، طلایی و شامپاینی دستگاه بوده و حتی رابط کاربری گوشی نیز کاملاً کپی شده است.

کپی چینی گلکسی اس 9 پلاس ، پیش از رونمایی نسخه اصلی!

در نسخه کپی گلکسی اس 9 پلاس یک سری طراحی‌ها به چشم می‌خورد که با نسخه اصلی تفاوت دارند. به طور مثال دستگاه ضخیم تر از نسخه اصلی است و به اندازه خود گوشی حاشیه‌های بسیار کمی ندارد. همچنین در این نسخه دکمه غیرمعمول خاموش و روشن کردن گوشی نیز موجود است.

این کلون‌ها که تعدادشان کم هم نیست، با قیمت‌های کم در چین یافت می‌شوند. البته نسخه‌های اصلی گلکسی اس 9 و اس9 پلاس همچون پرچم‌دار سال 2017 سامسونگ، گلکسی اس 8، دارای قیمت بالایی خواهند بود. کاربرانی هستند که نسخه‌های کپی برابر اصلی گوشی های پرچم‌دار را خریداری می‌کنند چرا که با هزینه‌ای که می‌پردازند نسبت به کیفیت دریافتی بسیار راضی خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. گوشی. های طرح سامسونگ مخصوصا مدلای s8 و s9 رو خیلی راحت میشه با حاشیه ش تشخیص داد چون کم کردن حاشیه خودش یه کار خیلی سخته که شرکت‌های چینی (طرح) نمیتونن انجام بدن کلا هر مدلی که حاشیش کم باشه خیلی خیلی راحت میشه متوجه شد که اصله یا فیک

  2. این گوشی دوزاری های سامسونگ چی هستن که حالا کپیش بخریم!!! مفت نمی ارزن

  3. ریختن پول تو جوب آب‌ه!

    واقعا دست گرفتن یه گوشی بی کیفیت با ظاهر یه گوشی گران قیمت چه لذتی داره؟!

  4. بجان خودم دیجیکالا به زودی از این گوشی تقلبیا رو میفروشه مردم با قیمت همون هزار دلار بلکم بیشتر

  5. هنوز خودش نیومده بازار چجوری تقلبیش اومده؟

    • چینین دیگه شنیدم خاصیت حس ششم توی گوشت گربه و سگ هست اینام از رو حس ششمشون فهمیدن ظاهرش در اینده چطوره فقط انگار رو حاشیه اشتبا زدن حاشیش از اس 6 هم بیشتره