ایو جابز

ایو جابز ؛ نگاهی به زندگی کوچک‌ترین دختر بنیان‌گذار اپل، استیو جابز

ایو جابز (Eve Jobs) کوچک‌ترین دختر یکی از بنیان‌گذاران اپل یعنی استیو جابز است. در این بخش نگاهی به زندگی او به عنوان یکی از فرزندان مدیران بزرگ حوزه فناوری خواهیم داشت.

استیون پاول جابز یکی از سرشناس‌ترین افراد در حوزه فناوری و رایانه بود که سال 2011 درگذشت. در میان فرزندان او، ایو جابز آخرین و البته کوچک‌ترین دختر اوست.

در حال حاضر ایو با 19 سال سن، سوارکاری حرفه‌ای و باتجربه است. سال گذشته، وب‌سایت Equnews در گزارشی اعلام کرد که او موفق به دریافت عنوان “بهترین سوارکار ماه” از Show Jumping Hall of Fame برای مارس 2017 شده است. به علاوه، او تجربه حضور در رقابت‌های سوارکاری در همپتونز، لکسینگتون، کانادا و انگلستان را نیز داشته که علاقه بسیار بالای او به این رشته ورزشی را نشان می‌دهد.

در کنار این فعالیت‌ها، او فرصت قبول شدن در دانشگاه استنفورد به عنوان یکی از رقابتی‌ترین دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا را نیز داشته است. با وجود فعالیت‌های متنوع، ایو در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ شده و طبق برآوردهای فوربز، هم‌اکنون همسر استیو جابز یعنی لورن پاول جابز ثروتی در حدود 20.1 میلیارد دلار دارد.

در ادامه نگاهی دقیق‌تر به زندگی ایو جابز، دختر یکی از تاثیرگذارترین افراد حوزه فناوری خواهیم داشت.

ایو جابز

در زندگی نامه استیو جابز، والتر ایزاکسون (Walter Isaacson) روند بزرگ شدن و رشد ایو جابز را تبدیل شدن به “فردی قدرتمند و غیر قابل کنترل” توصیف می‌کند.

ایو جابز

در این کتاب، ایزاکسون نوشته است که ایو حتی با دستیار پدر خود برای اطمینان از این‌که “او در برنامه‌هایش قرار داد” نیز تماس می‌گرفته است.

ایو جابز

ایو جابز یک سوارکار موفق است. سال 2016 مادر او یک مزرعه خصوصی به ارزش 15 میلیون دلار را در فلوریدا خریداری کرد؛ جایی که او دائما در حال تمرین و رقابت با “Missy Clark” است.

ایو جابز

به گزارش «دیلی میل»، این مزرعه یک انبار غله بزرگ و مناسب برای 20 اسب و محلی مخصوص برای تمرین پرش دارد.

ایو جابز

در دبیرستان، ایو موفق به ایجاد تعادلی میان سوارکاری در فلوریدا و درخواست برای حضور در دانشگاه‌ها و مدارس دبیرستان در کالیفرنیا شد. او می‌گوید مدرسه‌اش به او اجازه داد تا کلاس‌هایی که از آنها جا مانده بود را با آکادمی Upper Echelon جبران کند.

ایو جابز

جابز طی مصاحبه‌ای با “Upper Echelon Academy” در سال 2016 گفت: “زمان زیادی طول کشید تا بتوانم بفهمم که چگونه میان دوستان، مدرسه و سوارکاری باید تعادل ایجاد کنم. اما من متوجه شدم که بهترین راه برای رسیدن به این حالت، در اولویت قرار دادن چیزهایی است که برای شما اهمیت بیشتری دارند.” به علاوه، او اضافه کرد که “تمرکزش را روی دانشجو شدن” و سفر بیشتر در آینده قرار داده است.

ایو جابز

به نقل از وب‌سایت “The Chronicle of Horse”، ایو جابز در سال 2016 اسبی نر با نام “Chill RZ” را نیز خریداری کرده است. چارلی جین، مالک قبلی این اسب، در اینستاگرام نوشت: “من به این کار با خوشحالی پایان می‌دهد چرا که می‌دانم Chill به خانه بسیار خوبی می‌رود تا حرفه خود را با ‘North Run’ ادامه دهد و من برای ایو، همه موفقیت‌ها را آرزو می‌کنم.”

ایو جابز

ایو جابز تنها وارث مشهوری نیست که به ورزش سوارکاری روی آورده و از افراد مشهور دیگر می‌توان به جورجیانا دختر مایکل بلومبرگ، جنیفر دختر بیل گیتس، جسیکا دختر بروس اسپرینگستین و دستری دختر استیون اسپیلبرگ اشاره کرد.

ایو جابز

در کنار سوارکاری، ایو جابز در دانشگاه استنفورد نیز حضور دارد؛ جایی که والدین او با یکدیگر آشنا شدند.

زمانی که نوبت به صحبت از آینده رسید، ایزاکسون در کتاب خود نوشت که استیو جابز با لحنی شوخ، ایو را می‌توانست به عنوان رییس جمهور آمریکا یا مدیر عامل شرکت اپل تجسم کند. استیو جابز به ایزاکسون گفت:

او (ایو) انرژی بسیار زیادی داشته و قوی‌ترین اراده‌ را در میان تمام کودکانی دارد که تاکنون دیده‌ام.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. بزرگتری دغدغش اینکه کدوم تفریح رو در اولویت قرار بده. سوارکاری یا معاشرت با دوستان یا مطالعه در بهترین دانشگاه.
    خدا شکر ظاهرا تونسته در این تصمیم گیری موفق بشه و سوارکاری رو در انتخاب کرده.
    یادمه استیو همیشه وجود این دختر رو انکار میکرد و یه جورایی حسابش نمیکرد. حالا ایو جابز داره انتقامش رو با خرج کردن پولهای ددی میگیره.

  2. حالا چرا از این همه سوژه گیر دادین به دختر اونم دختر کوچک استیو جابز؟؟

  3. دختر خوشگلیه ولی حیف ایفونیه و من متنفرم از ایفوننن

  4. منم اگه بابام انقد پولدار بود از این بیشتر پیشرفت میکردم سوار کاری هم بلدم ولی مقام ندارم هه تف به این زندگی

  5. جوووون D:

    کسی شماره اینو نداره؟ خخخخ

  6. همچین خانوم های فعال و کوشایی مایه افتخارن برای من و سایر خانوم های جهان ❤️❤️❤️?✌️✌️✌️???

  7. مقایسه اپل با مایکروسافت مثل مقایسه دختره زشته بیلی با دختره استیو هستش نتیجه با خودتون
    حالا ببینین دختره صاحب هاوایی و سامسون چه بختی واسه رقابت دارن ?

  8. باید بگیرمش . به این می گن زن زندگی