نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8

نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 با رنگ سفید معرفی شد

نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 با رنگ سفید رونمایی شد. سامسونگ بیش از 4 هزار نسخه از این گوشی را به ورزشکاران و اعضای کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) هدیه خواهد داد.

المپیک زمستانی 2018 از 9 فوریه (20 بهمن) تا 25 فوریه (6 اسفند) در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می‌شود و سامسونگ هم یکی از اسپانسرهای اصلی این مسابقات است. به همین مناسبت، سازندگان نسخه‌ای ویژه از پرچمدار خود را در تعداد محدود، تولید و آن را با نام “Galaxy Note 8 PyeongChang 2018 Olympic Games Limited Edition” معرفی کرده است.

نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 با رنگ سفید براق توسعه پیدا کرده و لوگوهای سامسونگ و پنج حلقه المپیک با رنگی طلایی روی قاب پشتی نقش بسته‌اند. به علاوه، از این رنگ برای لبه‌های دستگاه، دکمه‌ها و بخش‌هایی از قلم هوشمند اس پن هم استفاده شده است. سازندگان به صورت پیش‌فرض، این موبایل هوشمند را به منظور “رسیدن به بالاترین تجربه از بازی‌های المپیک” همراه با والپیپرهای اختصاصی PyeongChang 2018 برای این رقابت‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. ورزشکاران پارالمپیک هم نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 را دریافت خواهند کرد. این موبایل همراه با قابی مخصوص که به لوگوی Paralympic Games مزین شده، هدیه داده می‌شود.

نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8

یانگی لی (Younghee Lee)، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در خبری مطبوعاتی اعلام کرد که این گوشی به ورزشکاران کمک خواهد کرد تا “یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات زندگی خود را به اشتراک گذاشته” و با سایرین در ارتباط باشند. توماس باخ (Thomas Bach)، رییس کمیته بین‌المللی المپیک نیز گفت: “به خاطر وجود شرکای اختصاصی همچون سامسونگ، IOC در موقعیتی قرار می‌گیرد که تجربه‌هایی فراموش‌نشدنی را فراهم کند.”

بعد از بازی‌های المپیک 1988 به عنوان یک اسپانسر محلی، پیونگ چانگ 2018 دومین باری خواهد بود که سامسونگ در بازی‌های المپیک در کره جنوبی مشارکت دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سفیدش خوشگل تره از مشکیش

  2. خخخ بابا چ مسخره بازیه المپیک زمستانی
    حب یه رنگ ازش میزدید

  3. یعنی توی این دنیای سرمایه داری شرکت ها خودشون به در و دیوار میزنن وسیله بکنن توی پاچه مردم و بفروشن

    این دیگه چه صیغه ای؟ 😐 باندل المپیک زمستانی؟ خنده داره…

    مرگ بر سام‌هنگ پول پرست

    • قرصاتو خوردی تو؟داره رایگان میده…تو چرا لجت گرفته؟چون نداری بری 4 میلیون بدی و بخری؟اشکال نداره گلریزون میگیریم برات تا بری بخری این سوپر اسمارت فون رو…درود بر سامسونگ و منفور باد دشمنان خوار این شرکت معظم
      گجت نیوز عزیز همونطور که فرمودین آزادی بیان هست و نظرمو ثبت کنین