دانلود کنید: لانچر اندروید وان برای همه گوشی های اندرویدی بدون نیاز به روت

اندروید با وجود لانچر های زیاد از نظر تنوع رابط کاربری بسیار عالی است. کاربران گوشی های اندرویدی می‌توانند از این پس لانچر اندروید وان را برای هر نوع گوشی اندرویدی استفاده کنند و شکل ظاهری گوشی خود را تغییر دهند.

اندروید وان تا به اینجای کار توجه کمی از سوی کاربران دریافت کرده است. این برنامه همکاری بین گوگل و شرکت‌های دیگر برای امکان تولید و فروش گوشی‌های میان رده با اندروید نوع ساده (اندروید وانیلا) و قیمت مناسب بود. مهر تائید گوگل و عدم وجود دست‌کاری در رابط کاربری موجب جذابیت اندروید وان شده است.

همان‌طور که علاقه کاربران اندرویدی روز به روز به این سیستم‌عامل افزایش پیدا می‌کند، احتمالاً شما نیز علاقه خواهید داشت که از لانچر اندروید وان برای تغییر ظاهر و جذابیت بیشتر گوشی استفاده کنید. این لانچر شبیه به لانچر پیکسل است اما جزییات و قابلیت‌های خود را نیز به همراه دارد. تابه‌حال استفاده از این لانچر بدون روت دستگاه امکان‌پذیر نبود، اما به‌تازگی نسخه جدیدی از آن برای دستگاه‌های روت نشده نیز ساخته‌ شده است.

AmirZ توسعه‌دهنده اندروید، که پیکسل لانچر را بدون روت دستگاه برای گوشی‌ها فراهم کرد، نسخه شخصی بدون روت لانچر اندروید وان را که از شیائومی می ای 1 (Xiaomi Mi A1 ) گرفته‌شده، نیز منتشر کرده است. این برنامه صفحه‌های لاک اسکرین، خانه و منو برنامه‌ها را به شکل اندروید وان تغییر می‌دهد و این تغییر شامل آیکون ها و حتی انیمیشن‌های موجود در رابط کاربری نیز خواهد شد، علاوه بر این گوگل فید نیز به ظاهر گوشی افزوده می‌شود.

لانچر اندروید وان

لانچر اندروید وان

متأسفانه برنامه در گوگل پلی وجود ندارد اما می‌توانید از طریق لینک انتهای مطلب آن را دانلود و نصب کنید. اما همیشه توجه داشته باشید که دانلود برنامه‌ها، به‌صورت مستقیم و خارج از مارکت اندرویدی کمی به ‌دقت بیشتری نیاز دارد.

همچنین دقت کنید که روی گوشی شما لانچر پیکسل و یا لانچر اندروید وان نصب نباشد.