صحبت مدیرعامل سونی در مورد گوشی های اکسپریا

مدیرعامل سونی: گوشی های اکسپریا آمده‌اند که بمانند، اما آینده متفاوتی در انتظار است

مدیرعامل سونی، کازوئو هیرایی صحبت‌هایی را در ارتباط با آینده گوشی های اکسپریا و سایر تکنولوژی های ارتباطی این شرکت انجام داده که حاوی نکات مهمی است. چکیده‌ی این مصاحبه را در ادامه بخوانید.

کازوئو هیرایی مدیرعامل اجرایی شرکت سونی در مصاحبه‌ای با گواردین در مورد اهداف مختلف این شرکت ژاپنی صحبت‌هایی را ارائه کرده است، اما ما در این مقاله قصد داریم بخش‌هایی از گفتگوی هیرایی در ارتباط با حوزه موبایلی سونی را در اختیار شما قرار دهیم.

اول از همه خبر خوب اینکه گوشی های اکسپریا سونی آمده‌اند که بمانند. اما خبر بد اینکه شاید آن‌ها عملا یک تلفن نباشند. هیرایی معتقد است که آینده متفاوتی در انتظار ماست،‌ اما هدایت بازار آینده مستلزم آن است که سونی همچنان در تجارت ارتباطات باقی بماند. هیرایی می‌گوید:

بازار آینده در مورد گوشی های هوشمند امروزی نیست. آن به فراتر از گوشی های هوشمند نگاه خواهد کرد، در مورد آنچه که ما انجام می‌دهیم و به عنوان یک پخش کننده در این فضا وجود داریم؛ تا به یک ایده آل برای یک لیدر تبدیل شویم. به خاطر همین دلیل استراتژیک، من می‌خواهم با اطمینان بگوییم که ما هستیم، نه در تجارت گوشی های هوشمند، بلکه در کل تجارت ارتباطات خواهیم بود.

صحبت مدیرعامل سونی در مورد گوشی های اکسپریا

برخی از کمپانی‌ها (سامسونگ، ال جی و اپل) هم اکنون یک جایگزین برای گوشی های هوشمند خود را ارائه کرده‌اند. به طور مثال می‌تواند به ساعت های هوشمندی با تماس صوتی و پشتیبانی از LTE، به علاوه استریم موسیقی و پرداخت های آنلاین اشاره کرد. با این حال، بازار تشنه‌ی نمایشگرهای بزرگ‌تر است و این بدان معناست که خیلی از کاربران برای خرید یک ساعت هوشمند، گوشی خود را به کنار نمی‌اندازند. در همین حال تجارت ساعت های هوشمند سونی متوقف شده است و آخرین مدلی که آن‌ها عرضه کرده‌اند به دو سال پیش، زمانی که هیرایی به ریاست این شرکت درآمد بازمی‌گردد. بنابراین منظور وی از آینده ارتباطات، احتمالا بر روی مچ دستان شما نخواهد بود.

این شرکت در حال حاضر پروژه‌های در دستور کار زیادی درد، اما سخت است بخواهیم بدانیم که کدام از آن‌ها به واقعیت تبدیل خواهد شد. سونی اکسپریا تاچ (Sony Xperia Touch) یک روش جذاب برای برقراری ارتباط با برنامه ها و بازی های اندرویدی است و می‌تواند ویژگی‌های بسیار جذابی را ارائه کند. و سونی به تازگی از ربات سگ احیا شده‌ی Sony Aibo خود پرده برداری کرده است که می‌تواند ارتباط عاطفی را با صاحبانش برقرار کند.

این مدیر اجرایی همچنین به آینده‌ی یکی از موفق‌ترین تجارت‌های کمپانی سونی، سنسورهای تصویر آن‌ها اشاره کرده است. این سنسورها توسط تولیدکنندگان برجسته گوشی های هوشمند، دوربین های دیجیتال و تجهیزات نظارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما سونی می‌خواهد استفاده از آن‌ها در بازار اتومبیل را نیز گسترش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سامسونگ تا Z5 خوب بود و دوست داشتنی، اما طی این چند ساله تمیز رد داده

  2. سونی بهید یه تکون شدیدی بخوره
    ولی اینی که ذهنیت داره که ربطی به هوش منصوعی نداره از همین الان میبازه

  3. البته اینده هم مال پاره اجر ها نیست مگر اینکه فکری کنی

  4. اقای محترمه سونی با اون لبخندت اگه میخوای متفاوت باشی باید سیس عامل اختصاصی وعالی داشته باشی
    البته اپل بد است ها باهام در نیوفتین دوباره