گوشی هوشمند تاشوی ال جی

پتنت‌ مربوط به دو گوشی هوشمند تاشوی ال جی به ثبت رسید

به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی هوشمند تاشوی ال جی منتشر شده است. طبق این اخبار باید ال جی را نیز به لیست گوشی‌سازانی که در پی ساخت یک گوشی تاشو و همچنین انعطاف‌پذیر هستند اضافه کنیم.

ال جی حق اختراع مربوط به دو گوشی هوشمند تاشو را در سازمان مالکیت معنوی جهانی (WIPO) به ثبت رساند. اگرچه این شرکت تنها یک پتنت را در این سازمان به ثبت رسانده است، اما طبق آن به وجود دو گوشی هوشمند این‌چنینی پی می‌بریم. دو گوشی تاشوی ال جی را می‌توان تبدیل به یک تبلت کرد.

طبق تعریف درون پتنت جدید ال جی، با دو گوشی دارای نمایشگر انعطاف‌پذیر که از نیمه قابل تا شدن است رو رو هستیم. یکی از گوشی های هوشمند تاشوی ال جی متشکل از دو بدنه است که کنار به کنار به یکدیگر متصل شده‌اند، اما دارای یک نمایشگر یکپارچه هستند که می‌توان آن را از وسط تا کرد. وقتی نمایشگر خم می‌شود، دستگاه تبدیل به یک گوشی هوشمند عادی شده و صفحه نمایش همیشه روشن در آن به منظور نمایش اطلاعات پایه و نوتیفیکیشن‌ها فعال می‌شود. در حالت باز شده، دستگاه یک تبلت محسوب می‌شود.

گوشی هوشمند تاشوی ال جی

دومین گوشی هوشمند تاشوی ال جی از نظر طراحی کلی شباهت زیادی به مورد اول دارد، اما مهمترین تفاوت بین آن‌ها این است که در زمان تا شدن دستگاه، بخش‌هایی از نمایشگر دوم از نمایشگر اول بیرون می‌زند. به این ترتیب یک نوار کناری نازک در دسترس قرار می‌گیرد که می‌تواند برای نمایش آیکون‌ها و یا دیگر اطلاعات کاربرد داشته باشد.

گوشی هوشمند تاشوی ال جی

دو گوشی هوشمند تاشوی ال جی به احتمال زیادی در سال 2018 معرفی نمی‌شوند

پتت مربوط به دو گوشی هوشمند تاشوی ال جی حدود هفت ماه پیش به WIPO تحویل داده شد، اما این سازمان اطلاعات مربوط به آن‌ها را هفته گذشته منتشر کرد. اکنون در کنار بزرگان دنیای تکنولوژی یعنی سامسونگ و مایکروسافت، ال جی نیز به جمع گوشی‌سازان در پی ساخت گوشی هوشمند تاشو پیوسته است. در سال 2017 شاهد رونمایی اولین گوشی هوشمند تاشوی مدرن توسط زد تی ای با نام اکسون ام بودیم. این شرکت وعده داد باز هم برای ساخت گوشی تاشو تلاش خواهد کرد. به این ترتیب اکنون چهار شرکت سامسونگ، ال جی، مایکروسافت و زد تی ای، بر سر ساخت گوش هوشمند دارای قابلیت خم شدن با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما زد تی ای، از آنجایی که اولین محصول خود را چند ماه قبل معرفی کرد، اکنون از دیگر شرکت‌ها چند پله جلوتر قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یادمه ال جی گوشی های تاشو رو مد گرد تو بین مردم الان هم بازم همین ال جی همین گوشی خوشگل و شیک رو مد میکنه بین مردم .

  2. دیگه گوشی های تاشو مدشون گذشت کی حال داره بخره