فورد موستانگ بولیت

فورد موستانگ بولیت جدید در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد

شرکت خودروسازی فورد به مناسبت 50 سالگی فیلم Bullitt در سال 1968، نسخه جدید از موستانگ جی تی بولیت را در نمایشگاه خودرو دیترویت معرفی کرد. در ادامه با ویژگی‌ها و مشخصات فورد موستانگ بولیت جدید آشنا می‌شویم.

فورد موستانگ جی تی بولیت 2019 (Ford Bullitt Mustang GT) در نمایشگاه خودرو دیترویت 2018 رونمایی شد. این خودرو به مناسبت پنجاهمین سالگرد فیلم افسانه‌ای Bullitt محصول 1968 با بازی استیو مک کویین ساخته شده و قرار است در تابستان عرضه شود. البته هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو به بازار انگلستان هم خواهد آمد یا مخصوص بازار آمریکا طراحی شده است؟

فورد موستانگ بولیت

فورد موستانگ بولیت جدید به نمونه بازطراحی شده پیشرانه 5 لیتری V8 موستانگ جی تی مجهز شده که قدرت 475 اسب بخار و گشتاور 569 نیوتن‌متر را فراهم می‌کند. این خودرو همانند نسخه اصلی از گیربکس 6 سرعته دستی بهره می‌برد و بنا بر ادعای شرکت فورد می‌تواند به حداکثر سرعت 262 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که حدود 12 کیلومتر بر ساعت بیشتر از موستانگ GT است.

فورد موستانگ بولیت 2019 دارای سیستم اگزوز حرفه‌ای و منحصربه‌فردی است و از نظر ظاهری نیز رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی در زیر خودرو جلب توجه می‌کند. انتخاب رنگ بدنه برای مشتریان محدود بوده و تنها رنگ‌های سبز تیره متالیک (Dark Highland Green) و مشکی (Shadow Black) قابل انتخاب است. جزئیات کرومی در اطرف شیشه جلو و پنجره‌های جانبی و همچنین دوخت تزئینی سبزرنگ، یاد و خاطره مدل اصلی 1968 را زنده می‌کند.

فورد موستانگ بولیت

در کابین خودرو، صندلی‌های مسابقه‌ای چرمی Recaro به عنوان یک آپشن سفارشی و اختیاری در دسترس قرار گرفته و صفحه نمایش لمسی 12 اینچی با سیستم ناوبری ماهواره‌ای نیز به چشم می‌خورد. صندلی راننده و آینه‌های حافظه‌دار، سیستم هشدار نقاط کور و تشخیص عابر پیاده از دیگر امکانات فورد موستانگ بولیت جدید به شمار می‌روند.

این اولین بار نیست که شرکت خودروسازی فورد، خودرویی را با الهام گرفتن از فیلم بولیت ساخته است. در سال 2001 میلادی، این خودروساز بزرگ آمریکایی یک مدل محدود را معرفی کرد که نسبت به نسخه اصلی موستانگ در آن زمان از قدرت و عملکرد بهتری برخوردار بود. این نسخه به پیشرانه 4.6 لیتری V8 با قدرت 265 اسب بخار مجهز شده بود و در مدت 5.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسید.

فورد موستانگ بولیت

بولیت GT به همراه Edge ST و رنجر جدید، خودروهایی بودند که فورد با خود به نمایشگاه دیترویت آورد. فورد موستانگ بولیت جدید در تعداد محدود که هنوز رقم دقیق آن مشخص نشده، تولید خواهد شد و قیمت نهایی آن نیز در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

گالری عکس های فورد موستانگ بولیت 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. رنگش ادمو یاده مشهد میندازه

  2. بی پدرررر خیلی خوبهههه

    عاشقش شدم

  3. چ خوشگله لامصب رنگش رنگش یجوری خاصه