آپدیت جدید برای گلکسی اس 8

یک آپدیت جدید برای گلکسی اس 8 ، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی ای 8 پلاس منتشر شد

سامسونگ یک آپدیت جدید برای گلکسی اس 8 ، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی ای 8 پلاس منتشر کرد. اما این آپدیت برای گلکسی S8 ، گلکسی S8 پلاس و گلکسی A8 پلاس شامل چه قابلیت‌ها و تغییراتی است؟

چند روز بعد از این که یک به‌روزرسانی برای دو پرچمدار سری S سال 2016 سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتشر شد، اکنون شاهد انتشار یک آپدیت جدید برای گلکسی اس 8 و برادر بزرگتر آن و همچنین قدرتمندترین میان‌رده سامسونگ تا به امروز هستیم.

این به‌روزرسانی دارای شماره ورژن G9500ZCU2AQL2 و G9550ZCU2AQL2 بوده و پچ امنیتی ماه ژانویه 2018 را در دل خود دارد. در حال حاضر تنها کاربران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در چین قادر به دریافت آن هستند. یک آپدیت مشابه نیز برای سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس 2018 با شماره ورژن A730FXXU1ARA6 منتشر شده است، اما این مورد را اکنون فقط کاربران هندی می‌توانند دریافت کنند.

در حال حاضر حجم آپدیت جدید برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به طور دقیق مشخص نیست، اما می‌دانیم با دریافت آن، پنج مورد از رخنه‌های امنیتی اندروید و سیزده مورد از باگ‌های نرم افزاری خود سامسونگ برطرف خواهند شد. با توجه به اساسی نبودن این آپدیت انتظار داریم طی روزهای آتی، کاربران سه گوشی موبایل ذکر شده در سایر کشورها نیز بتوانند آن را دریافت کنند.

اگر هنوز نوتیفیکیشن در دسترس بودن آپدیت جدید را دریافت نکرده‌اید، به بخش تنظیمات در گوشی خود رفته و به طور دستی وضعیت را چک کنید. احتمالا طی روزهای آینده امکان دریافت آپدیت جدید برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس شما نیز فراهم خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عکسش انگار افتاده تو چاه توالت درش اوردن

  2. اخرین ابدیتش
    ولی برای خریدن اس هشت بهترنی زمانه الان