تلویزیون های سامسونگ

جشنواره زمستانه تلویزیون های سامسونگ با هدایای داغ آغاز شد

جشنواره زمستانه تلویزیون های سامسونگ آغاز شد. در این جشنواره به خریداران مدل‌های جدید تلویزیون سامسونگ، هدایایی شامل مانند کارت هدیه و ساندبار تعلق می‌گیرد.

تجربه خریدی هوشمندانه و به‌صرفه نیازمند تحقیق و گشت‌وگذار است تا مناسب‌ترین مدل و دستگاه را انتخاب کنیم. با وجود این در برخی از مواقع تنها کافی است به موقع تصمیم بگیریم و در بهترین زمان کالای مورد نظر را بخریم.

چنان‌چه به تازگی تصمیم‌ به خرید تلویزیون‌ گرفته‌اید جشنواره زمستانه سامسونگ فرصت مناسبی است تا با خرید جدیدترین تلویزیون‌های این شرکت، کارت هدیه 30 میلیون ریالی و ساندبار هدیه بگیرید.

هدایای ویژه برای خرید تلویزیون های سامسونگ

در این جشنواره که تنها برای مدت محدودی برگزار می‌‌شود به خریداران 4 مدل منتخب از تلویزیون‌های جدید QLED ، PUHD و UHD سامسونگ کارت هدیه 30 میلیون ریالی اهدا می‌شود. این مجموعه شامل تلویزیون 82 اینچی MU8990، مدل‌های 75 اینچی Q77F و MU8990 و 70 اینچی KU7970 می‌شود. همچنین به خریداران مدل‌های 65 اینچی Q78C ساندبار سری 6 و Q77F ساندبار سری 5 سامسونگ تقدیم خواهد شد.

سری QLED، جدیدترین تلویزیون های سامسونگ هستند که اوایل پاییز امسال طی مراسمی رسمی در ایران رونمایی شدند. این تلویزیون‌‌ها با تجهیز به قابلیت‌های منحصربه‌فردی همچون فناوری کوانتوم دات، HDR 1500، نمایش بیش از یک میلیارد رنگ، حجم رنگ 100 درصدی، کابل اپتیکال 1.8 میلی‌متری، نصب دیواری زیبا و راحت، طراحی 360 درجه و ریموت کنترل هوشمند تعریف جدیدی از کیفیت تصویر، طراحی و هوشمندی جعبه‌های جادویی ارائه داده‌ است.

تلویزیون های سامسونگ

در جشنواره زمستانه تلویزیون های سامسونگ علاوه بر سری‌های جدید QLED به خریداران تلویزیون های SUHD و UHD و حتی FHD این شرکت هم کارت‌های هدیه نقدی و ساندبار اهدا می‌شود. بر این اساس خریداران تلویزیون‌های 43 اینچی تا 65 اینچی سامسونگ هدایایی از 750 هزار تا  10 میلیون ریال دریافت می‌کنند.

جشنواره زمستانه سامسونگ از اواسط دی ماه آغاز شده و تنها برای مدتی محدود ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره زمستانه سامسونگ می‌توانید به سایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran یا وبسایت سام سرویس (samservice.com) مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تاحالا به گوشم نخورده بود تو ایرانم این نخفیفات عملیه