توقف سرویس ردیابی مای اکسپریا توسط سونی

توقف سرویس ردیابی مای اکسپریا (My Xperia) توسط شرکت سونی

شرکت سونی توقف سرویس ردیابی مای اکسپریا (My Xperia) را در دستور کار قرار داد. این شرکت اعلام کرد که از این پس به جای سرویس مای اکسپریا کاربران می توانند از سرویس ردیاب گوگل استفاده کنند.

همراه با شرکت اپل که قابلیت فایند مای آیفون (Find My iPhone) را معرفی کرد، شرکت‌های دیگر نیز سرویس مشابه را برای گوشی های خود عرضه کردند. سونی با معرفی مای اکسپریا که قابلیت‌های مشابه برنامه اپل را دارد پا به این عرصه گذاشت. حال مشخص شده که این شرکت توقف سرویس ردیابی مای اکسپریا را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسأله در فروم سونی توسط نماینده شرکت تایید شد که گفت:

سرویس مای اکسپریا ازاین‌پس دیگر بر روی اکسپریا ایکس زد پریمیوم فعال نخواهد بود، به همین دلیل دیگر آن را در بخش تنظیمات گوشی مشاهده نخواهید کرد. در عوض می‌توانید از سرویس ردیاب گوگل به نام فایند ما دیوایس (Find My Device) استفاده کنید که یک نرم‌افزار قدرتمند برای قفل کردن و یا پاک کردن دستگاه است.

همان‌طور که سونی اشاره کرد، کاربران که مایل به استفاده از برنامه هستند، هنوز می‌توانند از سرویس گوگل روی گوشی‌های سونی استفاده کنند. طبق اشاره وبلاگ اکسپریا، تشابهات بین هر دو سرویس کاملاً مشخص است، به این معنی که برای کاربرانی که در زمان تغییر برنامه‌های خود نیاز به یادگیری و آموزش برنامه جدید دارند، این تغییر سرویس کار مشکلی به نظر نخواهد آمد.

متوقف سازی سرویس‌های سونی توسط شرکت، احتمالاً به دلیل کم کردن تمرکز بر روی بخش‌های خاص بوده تا بتوانند از منابع خود به‌طور بهینه‌تری استفاده کرده و هدف خود را برای تسلط بیشتر بر بخش‌های اصلی بگذارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*