آپدیت جدید برای گلکسی نوت 8

انتشار یک آپدیت جدید برای گلکسی نوت 8 سامسونگ

یک آپدیت جدید برای گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) منتشر شد. پرچمدار سری نوت سامسونگ در سال 2018 بعد از مدت‌ها یک به‌روزرسانی نرم افزاری دریافت کرد. اما این آپدیت گلکسی نوت 8 شامل چه مواردی است؟

یک به‌روزرسانی نرم افزاری برای جدیدترین پرچمدار سامسونگ تا امروز به تازگی منتشر شده است. حجم این آپدیت جدید برای گلکسی نوت 8 حدود 700 مگابایت است. با وجود حجم بالای این آپدیت، تغییرات زیادی در آن گنجانده نشده و با دریافت آن بیشتر تغییرات غیر قابل مشاهده و سیستمی خواهند بود. با این حال وضعیت گوشی از لحاظ امنیتی به میزان زیادی بهبود پیدا می‌کند.

تنها چیزی که در لاگ این آپدیت جدید برای گلکسی نوت 8 ذکر شده، شامل شدن پچ امنیتی ماه ژانویه 2018 است. به لطف آن سیزده باگ امنیتی مخصوص نرم افزار سامسونگ و شش رخنه امنیتی مربوط به سیستم عامل اندروید برطرف خواهند شد. پیشتر نیز آپدیت مشابهی به منظور رفع همین رخنه‌های امنیتی برای گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، پرچمداران سری S سال 2017 و حتی گلکسی ای 8 پلاس منتشر شده بود.

آپدیت جدید برای گلکسی نوت 8

آپدیت جدید برای گلکسی نوت 8 دارای 700 مگابایت حجم است

به نظر ما با توجه به حجم این آپدیت گلکسی نوت 8 ، می‌بایست قابلیت‌های بیشتری درون آن وجود داشته باشد. اگر بعد از دریافت به‌روزرسانی، قابلیت تازه‌ای در گوشی موبایل خود مشاهده کردید‌، آن را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. اگر هنوز نوتیفیکیشن دریافت آپدیت جدید برای گلکسی نوت 8 را دریافت نکرده‌اید، شاید انتشار آن برای منطقه‌ شما کمی زمان‌بر باشد. با این حال می‌توانید به مسیر Settings > About Device > Software Updates رفته و وضعیت را به صورت دستی کنترل کنید. پیش از دریافت آپدیت، از پر بودن شارژ باتری و اتصال به شبکه وای فای خانگی اطمینان پیدا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*