سرعت شارژ گلکسی S9

سرعت شارژ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس بیشتر از پرچمداران کنونی نخواهد بود

کاربران انتظار دارند سرعت شارژ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ با توجه به مجهز شدن به تراشه‌هایی جدیدتر، در مقایسه با قبل بهبود پیدا کند. اما آیا واقعا می‌توان باتری گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) را سریعتر از پرچمداران سال 2017 سامسونگ شارژ کرد؟

دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به تازگی از انجمن 3C کشور چین مجوز دریافت کرده‌اند. بر اساس آن‌ مشخص شد دو محصول جدید همچنان به قابلیت شارژ سریع و شارژ وایرلس مجهز هستند. این قابلیت‌ها را نه تنها در گلکسی اس 8 و برادر بزرگتر آن، بلکه حتی در پرچمداران سال 2016 سامسونگ نیز دیده بودیم.

سرعت شارژ گلکسی S9 با فناوری شارژ سریع حدود یک ساعت و چهل دقیقه است

طبق مشخصات گوشی‌های دارای شماره مدل SM-G9600/DS (گلکسی اس 9 مخصوص چین)، SM-G9600/DS (گلکسی اس 9 مخصوص تایوان) و SM-G9605/DS (گلکسی اس 9 پلاس مخصوص چین)، شارژ عادی این دستگاه‌ها به صورت 5 ولت و 2 آمپر و شارژ سریع آن‌ها به صورت 9 ولت، 1.67 آمپر و 15 وات صورت می‌پذیرد. این مشخصات دقیقا با تکنولوژی شارژ سریع سامسونگ همخوانی دارند و پیشتر شاهد مجهز شدن گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 به آن بودیم. پس می‌توان نتیجه گرفت سرعت شارژ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در مقایسه با آن‌ها تغییری نخواهد داشت.

سرعت شارژ گلکسی S9

البته این خبر بدی محسوب نمی‌شود. سرعت شارژ صفر تا صد باتری‌های 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس چیزی حدود یک ساعت و چهل دقیقه است که در مقایسه با دیگر پرچمداران قابل قبول تلقی می‌شود.

سرعت شارژ گلکسی S9

به نظر می‌رسد کاربران برای قانع شدن به خرید سامسونگ گلکسی اس 9 و یا برادر بزرگتر آن به جای مدل‌های سال 2017 سری S، باید سایر قابلیت‌های آن‌ها در دیگر بخش‌ها را در نظر بگیرند، چرا که محصولات جدید در بخش باتری، چه از نظر ظرفیت و چه از نظر تکنولوژی‌های شارژ، هیچ تغییری نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سرعت شارژش به اندازه اس 7 هم باشه کفایت می کنه، چون ظرفیت باتریش تغییر خاصی نداشته

  2. ساسونگ اصلا امسال سوپرایزم نکرد

  3. معلومه نخواهد بود سرعت شارژ هواوی همه شانو قورت داده