آپدیت جدید آنر وی 10 با اضافه‌شدن دو قابلیت جدید عرضه شد

آپدیت جدید آنر وی 10 با اضافه‌شدن دو قابلیت جدید عرضه شد

آپدیت جدید آنر وی 10 (Honor V10) به همراه دو قابلیت مهم برای کاربرانی که از گوشی جدید آنر خود انتظار سرگرمی بیشتری دارند، عرضه شد. در ادامه، به بررسی دقیق‌تر تغییرات آخرین بروزرسانی آنر وی 10 می‌پردازیم.

در آپدیت جدید آنر وی 10 ، قابلیت Party Mode به همراه ابزاری جدید جهت بهینه‌سازی اپلیکیشن Game Suite جای داده شده است. اما پارتی مد چیست و قرار است دقیقا چه کاری انجام دهد؟

با فعال کردن Party Mode، امکان اتصال چندین گوشی آنر وی 10 با همدیگر توسط NFC و پخش همزمان آهنگ در همه آنها وجود خواهد داشت. با انجام این کار و اعمال افکت‌های صوتی مشابه و چندکاناله، تجربه‌ای جدید از پخش موزیک را بر روی گوشی جدید هواوی آنر وی 10 تجربه خواهید کرد.

قابلیت دوم اضافه‌شده در آپدیت جدید آنر وی 10 هواوی، اپلیکیشنی است که باعث بهبود کیفیت شبکه خواهد شد و در منوی Game Suite قابل مشاهده است. البته این ابزار رایگان نیست و صاحبان گوشی هواوی آنر V10 جهت استفاده از آن می‌بایست هزینه پرداخت کنند. با این حال، بسته‌های تخفیفی نیز در این اپلیکیشن بهینه سازی شبکه وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، به گفته آنر، آپدیت جدید آنر وی 10 حساسیت لمس نمایشگر در زمان پوشیدن دستکش توسط کاربر را افزایش می‌دهد. بهبود ثبات سیستمی و روان‌تر شدن نرم افزار از دیگر قابلیت‌های جدید در آپدیت آنر وی 10 هواوی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مگه اومده گوشیش؟

  2. چرا با بقیه ابدیت های بیه گوشی هاش منتشر نشد ؟؟

  3. هواوی هم داره میزنه جاده خاکی