پیامک های تبلیغاتی

ارسال پیامک های تبلیغاتی بدون اجازه مشتریان ممنوع است

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد اگر اپراتوری قصد داشته باشد پیامک های تبلیغاتی را برای مشتریان خود ارسال کند باید بسته های تشویقی به آن‌ها پیشنهاد دهد و با اجازه مشتری، پیامک‌ها را بفرستد.

تنظیم مقررات جدید در مورد پیامک های تبلیغاتی

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان که به تازگی برای دیدار با استاندار خراسان رضوی به مشهد سفر کرده بود، در حاشیه این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در مورد حل مشکل نارضایتی کاربران از دریافت پیامک تبلیغاتی اظهار کرد که با تنظیم مقررات در مورد پیامک های تبلیغاتی ، این پیامک‌ها به دو دسته کلی و 6 زیرمجموعه با مقررات مخصوص به خود تقسیم شده و اپراتورها در این قوانین تکالیفی دارند و به صاحبان محتوا هم اجازه می‌دهند تا کسب و کار مشروع خود را داشته باشند. بر این اساس، اپراتورها باید با ارائه بسته‌های تشویقی به کاربران و اجازه گرفتن از آن‌ها، اقدام به ارسال این پیامک‌ها کنند.

آذری جهرمی در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد که طی یک سال اخیر، حجم زیادی از فعالیت‌ها در بخش توسعه روستایی انجام شده و خدمات ارتباطی یک هزار و 300 روستای استان خراسان رضوی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. 500 روستای استان خراسان رضوی طی دهه فجر و 900 روستا تا پایان امسال به 2 شبکه اپراتور همراه دسترسی کامل خواهند داشت.

همچنین به گفته وزیر ارتباطات، دومین پارک فناوری پس از تهران در مشهد افتتاح می‌شود. این پارک فناوری در کنار پارک علم و فناوری دانشگاه مشهد به تکمیل زنجیره اشتغال جوانان کمک خواهد کرد.