آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی

کدام گوشی های هواوی آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کنند؟

آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 8 و چند گوشی دیگر منتشر خواهد شد. این شرکت به طور دقیق اعلام کرد آپدیت اندروید 8 برای گوشی های هواوی ساخته شده در سال‌های قبل نیز منتشر می‌شود.

کاربران فارغ از سیستم عامل دستگاه خود، همیشه دوست دارند جدیدترین آپدیت سیستم عامل برای آن‌ها نیز منتشر شود. کاربران آی او اس کمتر درباره این موضوع دغدغه دارند، چرا که حتی قدیمی‌ترین مدل‌ها نیز همه به‌روزرسانی‌ها اعم از اصلی یا فرعی را دریافت می‌کنند، اما در دنیای اندروید به خاطر تعدد گوشی‌سازان و تنوع مدل‌ها چنین امری در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

هواوی همراه با رونمایی پرچمداران جدید سری Mate نسخه جدید سیستم عامل اندروید سفارشی‌سازی شده خود را نیز معرفی کرد. نسخه پیشین EMUI با شماره 5 شناخته می‌شد، اما شرکت برای پا به پا شدن با نحوه نام‌گذاری سیستم عامل اندروید، به طور ناگهانی به عدد 8 جهش کرد، به همین دلیل جدیدترین رابط آن EMUI 8 محسوب می‌شود که بر پایه اندروید 8 اوریو توسعه پیدا کرده است.

به لطف پستی که اخیرا هواوی در صفحه خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است، اکنون می‌دانیم آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 8 و چند گوشی دیگر منتشر خواهد شد. جامعه کاربری گوشی های نام برده بسیار زیاد است، به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت در کنار میت 9، آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 8 را نیز منتشر کند.

  • هواوی میت 8
  • هوای پی 9
  • هواوی پی 9 پلاس
  • نوا یوث ادیشن
  • نوا 2
  • نوا 2 پلاس

هنوز زمان انتشار این به‌روزرسانی به طور دقیق مشخص نیست، اما کاربران می‌توانند امیدوار باشند گوشی هوشمند آن‌ها به زودی جدیدترین آپدیت سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. چندی پیش رییس برند زیر مجموعه Honor نیز انتشار آپدیت اندروید 8 برای هواوی آنر 9 را تایید کرد.