قیمت گلکسی S9 سامسونگ

قیمت گلکسی S9 سامسونگ در زمان عرضه بیشتر از قیمت گلکسی S8 خواهد بود

قیمت گلکسی S9 سامسونگ در مقایسه با گلکسی S8 افزایش پیدا می‌کند. طبق گزارش‌های جدید، قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) نه تنها در آمریکا، بلکه در خود کره نیز روند صعودی خواهد داشت. اما میزان افزایش قیمت گلکسی اس 9 چقدر است؟

در بین خروارها شایعات اغلب قابل اعتمادی که این روزها درباره پرچمداران 2018 برترین گوشی‌ساز دنیا شنیده می‌شود، هیچ‌کدام به اندازه تبدیل شدن گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ به گران‌ترین پرچمداران سری S خبرساز نشده است. به تازگی گزارشی منتشر شده از کره جنوبی، این خبر را تایید کرده‌ است.

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تحت هر سه اپراتور موبایل اصلی کره جنوبی عرضه شده و قیمت آن‌ها حتی در بازارهای خانگی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما میزان افزایش قیمت گلکسی S9 سامسونگ چقدر است؟

قیمت گلکسی S9 سامسونگ

قیمت گلکسی S9 سامسونگ حتی در کره جنوبی نیز افزایش پیدا می‌کند

گلکسی اس 8 در زمان عرضه در کره جنوبی دارای قیمت 875 دلار بود، اما گفته می‌شود این مبلغ با افزایش، برای مدل جدید به 890 الی 935 دلار می‌رسد که با در نظر گرفتن سقف آن افزایش قابل توجهی است. در ایالات متحده آمریکا، گلکسی اس 8 به قیمت 750 دلار فروخته می‌شد، پس اگر بخواهیم منطق بالا را برای قیمت گلکسی S9 سامسونگ در نظر بگیریم، این محصول در آمریکا در ابتدای عرضه دارای قیمت حدود 800 دلار خواهد بود. با توجه به خبر افزایش قیمت دو محصول و رکوردشکنی آن‌ها در این زمینه که به تازگی منتشر شد، احتمال تبدیل شدن این گزارش‌ها به واقعیت زیاد است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط اپراتورها، سامسونگ به طور ویژه هفت روز را بین روزهای دوم تا هشتم مارس (یازدهم تا هفدهم اسفند) برای آغاز فروشی ویژه رزرو کرده است. اگر این دوره هفت روزه را مختص عرضه اولیه پرچمداران جدید شرکت بدانیم، تاریخ عرضه تنها چند روز پس از رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خواهد بود.

طبق گفته‌های یکی از مقامات سامسونگ که متاسفانه مقام و مسئولتیش فاش نشده است، این شرکت در ارائه پرچمداران جدید سری S بیش از طراحی، بر روی آسودگی کاربران در استفاده از گوشی تمرکز دارد. با این حال یکی از گفته‌های این منبع با رندر جدیدی که به تازگی از مدل‌های سال 2018 منتشر شده است هم‌خوانی ندارد.

طبق رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس که در کنار یکدیگر منتشر شده‌‌اند، طراحی بدون حاشیه این دو گوشی در مقایسه با مدل‌های سال گذشته عقب‌گرد خواهد داشت، به این معنی که حاشیه‌های تقریبا بیشتر در دو طرف نمایشگر وجود دارد. اما منبع فاش‌کننده اطلاعات جدید مدعی است در طراحی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس حاشیه‌ها باز هم کاهش پیدا کرده‌اند. از آنجایی که تا رونمایی رسمی زمان زیادی باقی نمانده است، همه چیز به زودی مشخص می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این مقایسه خودش نشون میده که فرق زیادی نسبت به سری قبلی خودش نداره

  2. خیر سرش زده اس 9 باید م گروتر از اس 8 باشه این چه خبریه دیگه

  3. خدایی گرونن، نه اینه 90% پرچمدارهای دیگه

    بهترین انتخاب با توجه به این نرخ دلار، یه میان رده عالی/بالا رده یا پرچمدارهای سال 2015س

  4. خوب گرانتر بودن گوش اس9 طبیعیه. غیر از این بود باس شک میکردیم. البته به نظر من اکثر گوشی ها زیادی گرون هستند و به قیمتشان نمی ارزند.