موبایل انعطاف پذیر اوپو

موبایل انعطاف پذیر اوپو با سیستم دوربین دوگانه پشتی عرضه می‌شود

اسناد مربوط به پتنت موبایل انعطاف پذیر اوپو به بیرون درز کرد. آیا گوشی تاشو جدید چینی‌ها پیش از معرفی رقیب جدی خود یعنی گلکسی ایکس سامسونگ، پیش روی کاربران قرار می‌گیرد؟

پیش‌تر زد تی ای از گوشی تاشو Axon M رونمایی کرد و سامسونگ نیز مشغول توسعه یک تلفن هوشمند منعطف با نام گلکسی X است. حال با انتشار اسناد یکی از پتنت‌های مربوط به گوشی جدید اوپو، به نظر می‌رسد یک کمپانی چینی دیگر هم وارد این رقابت جذاب شده است. گوشی جدید این شرکت توانمند، در بخش مرکزی همراه با یک لولای رو به بیرون توسعه پیدا کرده که هنگام باز شدن، به عنوان بخشی از نمایشگر کار می‌کند.

مورد جذاب دیگر، وجود دوربین دوگانه در بخش پشتی است. زمانی که گوشی در حالت بسته قرار دارد، یک طرف دستگاه به منظور برقراری تماس مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که می‌توان از بخش دیگر برای ثبت تصاویر سلفی با دوربین جلویی و چیزی که به نظر می‌رسد فلاش ال ای دی باشد، استفاده کرد.

این عکس‌ها تنها برای تصویرسازی طراحی شده‌اند. با این حال بد نیست به حاشیه‌های زیاد بخش‌های بالایی و پایینی نیز اشاره کنیم. حاشیه‌های کناری باریک هستند، اما یکی از آنها برای حالت استاندارد گوشی در حالتی که بسته شده است، عمدا وجود ندارد.

متاسفانه اطلاعاتی از زمان معرفی یا عرضه موبایل انعطاف پذیر اوپو در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حیف نیست پول بدی این برند بی ریشه؟؟