ارسال پست زمانبندی شده در

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام میسر شد؛ فعلا تنها در اختیار کاربران تجاری

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام یکی از سرویس‌های شخص ثالث هزینه‌بر برای کاربران تجاری بوده است. حال شرکت فیس بوک API مربوط به زمانبندی پست ها را در اختیار شرکت‌ها قرار داده که این کار را به شکل حرفه‌ای‌تری انجام می‌دهد.

این روزها، داشتن یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از با ارزش‌ترین ابزار کسب و کارها شناخته می‌شود. این به کسب و کارها اجازه خواهد داد تا مشتریانی در ابعاد گسترده‌تر پیدا کرده، محصولاتشان را ترویج داده و آن‌ها را تبلیغ کنند. بنابراین شبکه های اجتماعی حالا به عنوان یک بازیگر بزرگ در دنیای تبلیغات نیز حضور دارند.

حال به نظر می‌رسد که کمپانی فیس بوک قصد دارد یک ابزار جدید را در اختیار کاربران اقتصادی اینستاگرام قرار دهد تا بهتر حساب کاربری خود را مدیریت کنند. به نقل از TechCrunch، ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام سرانجام محقق شده است، اگرچه در حال حاضر تنها کاربران حساب های کاربری تجاری قادر به استفاده از آن هستند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد یک پست را زمانبندی کرده تا در زمان معینی به انتشار برسد. چنین قابلیتی تا به امروز در اینستا قابل استفاده نبوده است.

تا پیش از این کاربران تنها قادر به ذخیره‌ی پست‌های نیمه کاره خود در قالب Draft بودند تا هر زمانی که خواستند به حساب کاربری خود رفته و آن را به حالت انتشار درآورند، اما حالا قابلیت ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام به معنای واقعی محقق خواهد شد و کاربران حساب های تجاری می‌توانند بدون نیاز به استفاده از سرویس‌های هزینه بر شخص ثالث، به صورت مستقیم از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام اقدام به این کار کنند.

پست زمانبندی شده در اینستاگرام توسط Hootsuite در اختیار کاربران قرار گرفت

فیس بوک مدعی شده است که این API در دسترس تمامی شرکای تجاری فعال در بازار قرار گرفته است و Hootsuite نخستین شرکتی است که از این قابلیت بهره‌مند شده است. ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا در نهایت ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام بدون نیاز به هرگونه سرویس رایگان یا غیر رایگان دیگری امکان پذیر خواهد شد یا خیر، اما هرچه که هست این سرویس حالا به شکل حرفه‌ای‌تری و توسط خود اینستاگرام توسعه پیدا کرده است تا کاربران بتوانند از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.