سونی اکسپریا ایکس زد

عکس و مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت لو رفت

تصویر و مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت (Sony Xperia XZ2 Compact) از طریق منابع چینی لو رفت تا پیش از معرفی رسمی، کاربران با جزئیات این گوشی جدید آشنا شوند.

زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه MWC 2018 باقی نمانده است و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تلفن های هوشمند مشغول آماده کردن محصولات خود برای نمایش در این رویداد بزرگ هستند. سونی نیز یکی از همین شرکت‌هاست که به نظر می‌رسد اکسپریا XZ پرو تنها گوشی جدید آن نبوده و بنا بر اطلاعات موجود در وب‌سایت FCC، سازندگان روی دستگاه دیگری با شماره مدل H8314 و نام احتمالی اکسپریا XZ2 کامپکت کار می‌کنند.

مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت

تصویر سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت

در رابطه با ویژگی‌های سخت افزاری، موبایل جدید سونی به نمایشگری 5 اینچی و 18:9 با وضوح فول اچ دی (احتمالا +FHD یا 1080×2160) تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 4 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده خواهد داشت. به علاوه، کاربران می‌توانند اطلاعات را روی حافظه داخلی 64 گیگابایتی ذخیره کنند. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با این گوشی نیز می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی 19 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. در این صورت، می‌توان گفت از سنسور دوربین یکسان با نسل قبلی در اکسپریا XZ2 کامپکت استفاده می‌شود.

در کنار مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت ، تصویری از فاز آزمایشی دستگاه نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است که وجود صفحه نمایش کم‌حاشیه را تایید می‌کند.

انتظار می‌رود در نمایشگاه MWC 2018، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی جدید سونی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من کلا عاشق سونیم ولی امید وارم نا امیدمون نکنه

  2. سونی عشقه انصافا بعد از هواوی من سونی رو قبول دارم