چیپ های بیت کوین ماینینگ

سامسونگ ورود به عرصه ساخت چیپ های بیت کوین ماینینگ را تایید کرد

سامسونگ به تازگی وارد عرصه ساخت چیپ های بیت کوین ماینینگ شده است. این شرکت برای نخستین مرتبه است که به صورت تجاری و در سطحی گسترده، به دنیای ساخت سخت افزارهای مورد نیاز به منظور استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی وارد می‌شود.

هفته پیش شایعه‌ای مبنی بر در دست توسعه بودن چیپ هایی به منظور استخراج بیت کوین توسط سامسونگ منتشر شد. طبق این شایعه، سامسونگ چیپ های بیت کوین ماینینگ خود را به صورت عمومی به فروش نرسانده و در حال تامین سخت افزار مورد نیاز برای یک شرکت چینی سازنده تجهیزات بیت کوین ماینینگ است. غول کره‌ای با تایید این خبر اعلام کرد در حال تولید چیپ‌ های ASIC است، چیپ‌ هایی که برای استخراج ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین کاربرد دارند.

چیپ های بیت کوین ماینینگ احتمالا برای یک شرکت چینی ساخته می‌شوند

طبق گفتگوی یکی از سخنگویان سامسونگ با TechCrunch، این شرکت با توجه به درخواست‌ها، اکنون تبدیل به یکی از اصلی‌ترین کاندیدها به منظور تولید چیپ های بیت کوین ماینینگ شده است. با این حال در حال حاضر نمی‌تواند اطلاعات بیبشتری پیرامون مشتریان خود در اختیار رسانه‌های خبری قرار بدهد. پس اگرچه سامسونگ خبر تولید چیپ های بیت کوین ماینینگ را تایید کرده است، اما به طور دقیق نمی‌دانیم سخت افزارهای تولید شده به دست چه شرکت‌هایی خواهد رسید و کدام شرکت‌ها، سامسونگ را برای تولید چیپ های ASIC مناسب دیده‌اند.

ماینینگ ریگ

طبق اخباری که پیشتر منتشر شده بود، سامسونگ این اقدام را در همکاری با یک توزیع‌کننده چینی انجام داده است. شرکت در حال حاضر مشغول تولید چیپ‌ های مموری دارای ظرفیت بالا برای پردازشگرهای گرافیکی است که جزو بهترین سخت افزارها به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی به شمار می‌روند.

به نظر این نخستین اقدام سامسونگ به منظور ورود به بازار تولید سخت افزارهای مخصوص استخراج ارزهای دیجیتالی و ریگ‌های ماینینگ است. این شرکت دو ماه قبل نیز علاقه خود به ساخت سخت افزارهای درگیر در دنیای پول‌های دیجیتالی را نشان داد، به طوری که با استفاده از 40 دستگاه گلکسی اس 5 قدیمی به عنوان پرچمدار سال 2014 خود، یک ماینینگ ریگ ساخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چند وقت دیگه بیت کوئین اینا کاملا برچیده میشن! درسته تکنولوژی در حال پیشرفته اما بیت کوئین رسما ارزشی نداره و باد هواس

  2. سامسونگ سر از همه چی در میاره

  3. عرصه سود دهی بایدم وارد بشن