شرایط فروش خودروهای رنو

شرایط فروش خودروهای رنو در بهمن 96 توسط نگین خودرو اعلام شد

شرکت نگین خودرو، نماینده محصولات رنو فرانسه در ایران، شرایط فروش خودروهای رنو شامل رنو کولئوس، رنو تلیسمان و رنو داستر را برای بهمن 1396 و به صورت مشارکتی، نقدی و اقساطی اعلام کرد.

شرایط فروش خودروهای رنو توسط شرکت نگین خودرو در بهمن 1396 اعلام شد. در این بخشنامه، خودروهای رنو تلیسمان (Renault Talisman) و رنو کولئوس (Renault Koleos) با شرایط تحویل فوری و قیمت قطعی به فروش نمی‌رسند و تنها خودروی رنو داستر (Renault Duster) در نسخه‌های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل با مدل‌های 2017 و 2018 و موعد تحویل 20 و 30 روزه به صورت نقدی و اقساطی به مشتریان عرضه می‌شود. خودروهای رنو تلیسمان و کولئوس در این بخشنامه تنها با شرایط فروش مشارکتی و تحویل 60 و 90 روزه قابل ثبت نام خواهند بود.

حالا این سوال پیش می‌آید که چرا نگین خودرو قصد فروش تلیسمان و کولئوس با شرایط نقدی و قیمت قطعی را ندارد. این احتمال می‌رود که نگین خودرو در نظر دارد تا قیمت این خودروها را مجددا افزایش دهد و به همین دلیل، فعلا برنامه‌ای برای فروش قطعی کولئوس و تلیسمان ندارد. در صورت به واقعیت پیوستن این شایعه، قیمت تلیسمان به بالای 250 میلیون تومان و قیمت کولئوس به بالای 300 میلیون تومان خواهد رسید. البته برخی کارشناسان نیز نیمه پر لیوان را دیده‌اند و احتمال می‌دهند که نگین خودرو برای جذب مشتری بیشتر و با توجه به تغییر نرخ ارز، قیمت این محصولات را کاهش دهد و پس از آن، شرایط فروش نقدی جدیدی را برای آن‌ها اعلام کند.

شرایط فروش خودروهای رنو – بهمن 1396

فروش مشارکتی خودروهای رنو

شرایط فروش خودروهای رنو

فروش نقدی و اقساطی رنو داستر

شرایط فروش خودروهای رنو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*