MWC 2013: اسمارت فونهاي Optimus ال جي سري L رونمايي شد

شاید این روزها همه به دنبال اسمارتفون هایی با اندازه بزرگتر هستند ، خب اینجا در کنگره جهانی موبایل شرکت ال جی با نسل دوم از سری اپتیموس ال حضور دارد. یک گروه ۳ عددی از اپتیموس که بزرگترین آنها ۴.۳ اینچ و کوچکترین آنها ۳.۲ اینچ سایز دارد. در ادامه با معرفی این سه محصول جدید ال جی همراه گجت نیوز باشيد .

LG Optimus L3 II

اولین عضو این گروه L3 II می باشد که به عبارتی کوچکترین آنها نیز می باشد. و در دو مدل يک و دو سيم کارت عرضه مي شود . صفحه نمایش آن ۳.۲ IPS QVGA بوده و کاملا در دست جا می شود، پردازنده تک هسته اي MediaTek يک گيگاهرتزي ، دوربين عکاسي 3 مگاپيکسل ، پشتيباني از واي فاي و بلوتوث ، اسلات حافظه ميکرو اس دي و سيستم عامل اندرويد 4.1 از ديگر ويژگي هاي اولين اسمارت فون سري L ال جي است . شاید ال جی عده زیادی را با استفاده از پنل HVGA نا امید کرده باشد.به هر حال شاید هم زیاد مورد استقبال بازار قرار نگیرد.

مدل تک سیم

مدل دو سیم کارت

LG Optimus L5 II

مدل L5 II در دو نوع یک و دو سیم کارت عرضه می گردد. یک صفحه نمایش ۴ اینچی از نوع WVGA ، باتری ۱۷۰۰ میلی آمپری پردازنده يک گيگا هرتزي EediaTek MT6575 ، پردازنده گرافيکي VR SGX531 ، دوربين 5 مگاپيکسلي در پشت و سيستم عامل اندرويد 4.1 از ويژگي هاي دومين اسمارت فون سري L است . شاید مرور وب نیز بر روی آن با توجه به اندازه اش راحتر باشد.

مدل تک سیم

مدل دو سیم کارت

LG Optimus L7 II

و در نهایت مدل L7 II با صفحه نمایش ۴.۳ اینچی از نوع IPS LCD. پردازنده ۱ گیگاهرتز دو هسته اي کوالکام اسنپ دراگون اس 4 ، پردازنده گرافيکيAdreno 203  حافظه رم 768 مگابايت و ۴ گیگابایت حافظه داخلی ، دو ربين 8 مگاپيکسل به همراه فلاش ال اي دي ، دو ربين جلويي با کيفيت VGA ، باتري 2460 ميلي آمپر و سيستم عامل اندرويد 4.1 از مشخصات قابل توجه در این مدل می باشد. به نظر می رسد این ها اسمارتفون هایی با بدنه پلاستیکی می باشند که شرکت ال جی تلاش می کند تا لبه های منحی شکل آن را مورد توجه ما قرار دهد ولی باید دید با این مشخصات چه احساسی را به کاربر می دهند.

مدل تک سیم

مدل دو سیم کارت

در نهايت بنا به گفته مسئولان ال جي اين محصولات در نيمه دوم سال جاري ميلادي روانه بازار خواهند شد .


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*