Nokia Lumia 720 رسما معرفي شد

امروز شرکت نوکیا از اسمارتفون جدید خود یعنی لومیا ۷۲۰ که یک اسمارت فون سطح متوسط می باشد پرده برداری نمود. این اسمارتفون که یک اسمارتفون ویندوز فون ۸ می باشد قبلا با نام Zeal شناخته می شد ولی امروز با نام جدید خود و با انتشار تصاویر رسمی آن معرفی گردید.

یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچی WVGA ، پروسسور یک گیگاهرتز ۲ هسته ای ، ۵۱۲ مگابایت رم و حافظه داخلی ۸ گیگابایت از مشخصات آن می باشد. تقریبا می توان آن را دستگاهی بین لومیا ۶۲۰ و لومیا ۸۲۰ دانست.

با توجه به آنکه این یک دستگاه سطح متوسط بازار می باشد، ولی با توجه به مشخصات می توان آن را یک دستگاه مناسب دانست. یک درگاه SD این امکان را به شما می دهد تا مشکلی برای افزایش حافظه داخلی نداشته باشید. همچنین نوکیا لومیا ۷۲۰ را می توان با ضخامتی ۹ میلیمتری باریکترین دستگاه لومیا دانست. صفحه نمایش WVGA و عدم وجود LTE عده زیادی را نا امید کرده است ولی حداقل یک مشخصه خوب برای صفحه نمایش وجود دارد و آن این است که می توان با دستکش نیز از این اسمارتفون استفاده نمود. تکنولوژی NFC بخش دیگری از لومیا ۷۲۰ می باشد که قابلیت شارژ بی سیم را با اضافه کردن یک کاور پشت (به صورت اختیاری) تقریبا چیزی مانند لومیا ۸۲۰ را برای شما به ارمغان می آورد البته با کمی افزایش ضخامت آن.
شرکت نوکیا تمرکز خود را بر روی بهبود عکسبرداری در لومیا ۷۲۰ قرار داده است و در جلوی این اسمارتفون شما یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی HD به همراه لنز wide خواهید دید. نوکیا همچنین یک اپلیکیشن مخصوص با نام Glam Me را بر روی آن قرار داده است و این امکان را به کاربر می دهد تا از خودشان عکس های پرتره بگیرند. در پشت دستگاه یک دوربین ۶.۷ مگاپیکسلی با دیافراگم f2.0 را شاهد هستیم. نوکیا اعلام نموده است تصاویر گرفته شده با این اسمارتفون فوق العاده خواهد بود.

{photo}91/12/07/nokia-lumia-720{/photo}

هدف نوکیا از تولید و عرضه لومیا ۷۲۰ ظاهرا قشر جوان بوده است. آنچه از رنگهای جذاب و طراحی آن کاملا پیداست. قرمز ، زرد ، فیروزه ای ، سیاه و سفید رنگهایی خواهند بود که برای این اسمارت فون وجود دارند. در همین ۳ ماهه در چین و آسیا با قیمتی ۲۴۹ یورویی (۳۴۱ دلار) عرضه می گردد. فعلا برنامه ای برای عرضه لومیا ۷۲۰ در امریکا اعلام نشده است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*