گوشی های هوشمند آنر

نسل جدید گوشی های هوشمند آنر با نمایشگرهای 18:9 در راه هستند

جدیدترین شایعات در فضای وب از عرضه نسل جدید گوشی های هوشمند آنر با صفحات نمایش 18:9 خبر می‌دهند. با توجه به معرفی برخی محصولات برند Honor با چنین ویژگی، تایید این خبر دور از ذهن نیست.

چند سالی است که غول‌های سازنده تلفن های هوشمند به تولید محصولاتی کم حاشیه و جذاب روی آورده‌اند و از آیفون 10 اپل گرفته تا پرچمداران کهکشانی سامسونگ در سری S و نوت همگی از چنین طراحی بهره‌مند هستند. شرکت چینی هواوی آنر نیز چندی پیش از دو محصول خود با نام‌های View 10 و آنر 7 ایکس (Honor 7X) با صفحه نمایش 18:9 رونمایی کرد.

نسل جدید گوشی های هوشمند آنر همگی از طراحی مدرنی برخوردارند

حالا به گفته رولند کواندت، افشاکننده معروف حوزه فناوری تمامی گوشی های هوشمند آنر قرار است از همین مهندسی زیبا و کم حاشیه بهره ببرند. منبع اصلی این گزارش نیز نماینده آلمانی آنر است که با انتشار یک جمله، این شایعات را پایه‌گذاری کرده است: دیگر خبری از گوشی های هوشمند آنر بدون بهره‌مندی از صفحه نمایش کم حاشیه نخواهد بود. این افشاکننده در ادامه گفته است که آنر از ماه فبریه، آپدیت مربوط به رابط کاربری اختصاصی خود را برای مدل‌های خاص منتشر خواهد کرد. این رابط کاربری جدید مبتنی بر سیستم عامل اندروید اوریو بوده و قطعا با صفحات نمایش جدید محصولات آنر با ابعاد صفحه 18:9 سازگار خواهد بود.

دو گوشی آنر 8 پرو و آنر 9 دو محصولی هستند که این آپدیت را به زودی و در همین ماه دریافت می‌کنند. از طرفی کاربران گوشی آنر 7 ایکس باید چند ماه تا دریافت این به‌روزرسانی صبر کنند. در مورد گوشی آنر 8 (Honor 8) هنوز اطلاعات خاصی در دسترس نیست. گفته می‌شود آپدیت اوریو قرار نیست برای این گوشی ارسال شود، اما کاربران منتظر یک سورپرایز در همین زمینه باشند.

با اینکه مشخص نیست این غافلگیری آنر چه چیزی خواهد بود، اما با کمی توجه به جملات این گزارش، می‌توان متوجه شد که تغییرات پیش رو مربوط به بخش نرم افزاری گوشی آنر 8 خواهد بود. تا انتشار اطلاعات تکمیلی باید صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آنر خوبه وای خودت میت هواوی یه چیز دیگه س

  2. اقا سری آنر توکل دنیا هستن..اما من الان یک ماهه دنیال آنر وی10هستم نمی تونم پیدا کنم..