گلکسی اس 9 سامسونگ

تصویری از ماژول اسکنر اثر انگشت و دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

تصویر تازه‌ای از ماژول اسکنر اثر انگشت و دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) منتشر شده است. این تصویر نشان می‌دهد که دوربین گلکسی S9 تک لنزی است.

درست چند ساعت پس از آن که تصاویری از اجزای باتری دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در اینترنت پخش شد، این بار شاهد انتشار تصاویر دیگری از دو ماژول اسکنر اثر انگشت و دوربین گلکسی اس 9 هستیم. البته از آنجایی که به معرفی این گوشی های پرچمدار جدید نزدیک می‌شویم، رویت شدن تصاویر قطعات آن‌ها چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد.

دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ

دوربین

قابلیت‌های پیشرفته در دوربین گلکسی اس 9

با توجه به این که ماژول دوربین قابل رویت تک لنزی است، ما آن را مربوط به دوربین گلکسی اس 9 می‌دانیم، چرا که پیش‌تر شنیده بودیم دوربین دوگانه محدود به مدل گلکسی اس 9 پلاس می‌شود. هرچند دوربین گلکسی اس 9 تک لنزی است، اما از سیستم پیشرفته SPDA (فوکوس خودکار تشخیص فاز پیشرفته)، قابلیت ضبط ویدیوهایی با وضوح 720p و در نرخ 960 فریم بر ثانیه و به طور کلی ساختاری بهبود یافته‌تر از نسل پیشین بهره‌مند است.

اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 9 سامسونگ

اسکنر اثر انگشت

سنسور اثر انگشت رویت شده باید عدم تمایل کاربرانی که وجودش در کنار دوربین گوشی را محترم بشمارد و جایگاه آن را تغییر دهد. خوشبختانه در گزارش‌های شنیده شده، این سنسور قرار است در پرچمدارهای آینده سامسونگ به زیر دوربین پشتی برود و شکل ظاهری این ماژول رویت شده در اینترنت نیز به نظر به همین قضیه اشاره دارد.

سامسونگ در اواخر ماه جاری میلادی با حضور در کنگره جهانی موبایل 2018 از دو گوشی پرچمدار جدید خانواده گلکسی S خود یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس پرده برداری خواهد کرد. همچنین اوایل بهار 97 نیز شاهد آغاز عرضه جهانی این دو گوشی مدرن اندرویدی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هر روز یه عکس از دوربینش منتشر میکنن