صفحه پشتیبانی گلکسی S9 پلاس

صفحه پشتیبانی گلکسی S9 پلاس بر روی وب سایت سامسونگ قرار گرفت

صفحه پشتیبانی گلکسی S9 پلاس بر روی وب سایت سامسونگ کشور فنلاند قرار گرفت. این موضوع به سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) رسمیت بیشتری می‌بخشد.

تا قبل از عرضه یک گوشی و رسیدنش به دست مشتریان، صفحه پشتیبانی مربوط به آن در وب سایت شرکت سازنده عملا کاربردی ندارد. با این حال دومین صفحه پشتیبانی یکی از پرچمداران آتی سامسونگ به تازگی ایجاد شده است. بعد از این که مدتی پیش صفحه پشتیبانی گلکسی S9 دو سیم کارته پیش از رونمایی بر روی وب سایت سامسونگ کشور آلمان قرار گرفت، اکنون شاهد اضافه شدن صفحه پشتیبانی گلکسی S9 پلاس در وب سایت سامسونگ کشور فنلاند هستیم.

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس دارای شماره مدل SM-G965F/DS است. حرف F در این شماره به مدل بین المللی و جهانی گوشی اشاره داشته و عبارت DS مشخص می‌کند این نسخه دو سیم کارته است.

صفحه پشتیبانی گلکسی S9 پلاس

این موضوع نشان می‌دهد نسخه دو سیم کارته گلکسی اس 9 پلاس در کشور فنلاند نیز عرضه خواهد شد. البته انتظار داریم این گوشی دو سیم کارته هیبریدی باشد، به این معنی که بین قرار دادن سیم کارت دوم و کارت حافظه جانبی، تنها یک حق انتخاب خواهید داشت. انتظار داریم در روز رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، نسخه دو سیم کارته آن‌ها نیز معرفی شود.