کازوئو هیرایی

کازوئو هیرایی از سمت مدیر ارشد اجرایی سونی برکنار شد

کازوئو هیرایی (Kazuo “Kaz” Hirai) بعد از شش سال فعالیت به عنوان مدیر ارشد اجرایی سونی، از سمت خود برکنار شد و مدیر ارشد مالی فعلی، کنیچیرو یوشیدا (Kenichiro Yoshida) جای او را گرفت.

به گفته سونی، کازوئو هیرایی حالا با مسئولیتی کمتر در بخش‌های دیگر به عنوان یک مدیر انجام وظیفه خواهد کرد. یوشیدا نیز قرار است از تاریخ 1 آوریل (12 فروردین) سکان هدایت این کمپانی ژاپنی را بر عهده گیرد و مدیر ارشد اجرایی بخش موبایل سونی، هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، جای او را پر کند.

جالب است بدانید کازوئو هیرایی کسی بود که کنیچیرو یوشیدا را به عنوان رییس بخش استراتژی سونی استخدام کرد و از آن زمان نیز همکاری نزدیکی او با داشت. به هر صورت، هیرایی به عنوان رییس یکی از بخش‌ها حضوری فعال در سونی خواهد داشت و البته “تسهیل یک انتقال روان” را وعده داده است.

طی سال‌های گذشته، بخش موبایل Sony با مشکلات بسیاری همراه بوده و در حال حاضر قادر به رقابت با سایر سازندگان این حوزه نیست. با این وجود، دو بخش Imaging و PlayStation مثل همیشه سودآور بوده و این کمپانی ژاپنی را در وضعیتی مناسب نگه داشته‌اند.

انتظار می‌رود در آینده، این شرکت با معرفی گوشی های هوشمند 18:9 خود، رقابت با سازندگان اصلی یعنی اپل و سامسونگ را به شکل جدی‌تری دنبال کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بدرک این همه ما کارگر اخراج میشن هر روز کسی خرفی نمیزنه بعد این کیه

  2. شاید حاشه گوشی هاش کم بشه با رفتن این

  3. من شنیده بودم شینزو اکاسو قراره جانشینش بشه !!!!